czwartek, 22 stycznia 2015

"AKTYWNOŚĆ NA FANPAGE - JAK AKTYWNE POTRAFIĄ BYĆ FANKI MIMO TEGO , ŻE NIE SĄ ZA TO NAGRADZANE"



Aktywność styczeń 2015 roku na fanpage facebookowym : https://www.facebook.com/zonaimamabyc


Nigdy nie mówiłam , że to coś złego aby nagradzać aktywność na blogu czy fanpage. Jednakże uważam, że gdy się to robi komentarze, lajki itp są wymuszone przez administratora stronki czy blogerke Oczywiście jest to jakiś pomysł na prowadzenie stronki, ale czy to do końca uczciwe? Czy Wy blogerki jesteście fair same wobec siebie? Hmmmm Zostawiam Wam przemyślenia na ten temat. Tym czasem chciałabym Wam przedstawić aktywność moich fanów z fanpage, którzy nie są nagradzani za swą aktywność a mimo to chętnie piszą :)





AKTYWNOŚĆ NA FANPAGE TYDZIEŃ PIERWSZY :



AKTYWNOŚĆ NA FANPAGE TYDZIEŃ DRUGI : 


AKTYWNOŚĆ NA FANPAGE TYDZIEŃ TRZECI:


PODSUMOWANIE MIESIĄCA:



 Można ? Jasne, ze można :) 

Chciałabym serdecznie podziękować za aktywność oraz szczerość na stronce :) Jesteście WIELKIE :D Mam nadzieję, że nasze grono będzie się powiększać a dyskusje będą jeszcze bardziej rozbudowane i pełne porad życiowych każdej z Was <3 

                                               Dziękuję 
                                               Żoną być 

12 komentarzy:

  1. Piszemy chętnie ponieważ Cię Uwielbiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze podpisuję się pod Ewcią .UWIELBIAM

      Usuń
    2. Dziękuje dziewczyny z całego serducha :*

      Usuń
  2. :) SAMA RADOŚC Z CIEBIE WYŁAZI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham cie czytać i nie ptrzebuje za to nagrody bo nagrodą są twoje świetne teksty i sprawilas ze czekam na twoje posty i nowości na blogu . Poprostu uwielbiam Cie ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham cie czytać i nie ptrzebuje za to nagrody bo nagrodą są twoje świetne teksty i sprawilas ze czekam na twoje posty i nowości na blogu . Poprostu uwielbiam Cie ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. A pewnie, że można, moje fanki również są bardzo aktywne, a nie są nagradzane za to co miesiąc, każda wie jakie mam zdanie na ten temat. Nigdy nagradzać nie będzę za "fana miesiąca" ani za "xx lubisia".
    Każda się ze mną zgadza i to popiera. Top fan pomaga mi jedynie w wybieraniu zwycięzców w rozdaniu, w ten sposób własnie aktywność jest u mnie nagradzana, mam swój system o którym także wszystkie fanki wiedzą, akceptują i się z nim zgadzają, jeżeli ktoś tego nie akceptuje, to nie trzymam na siłę przecież :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz takie samo zdanie co ja :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Kochana co tu dużo mówić nagrodą dla mnie jest to że poznałam tak wspaniałe osoby jakimi jesteście .Jestem "uzależniona "ale tylko w dobrym sensie od was kochana i wpadam tak często jak tylko mogę .UWIELBIAM ŻONĄ BYĆ !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam Was! Szczere, aktywne, chetne do rozmów i wzajemnych porad fanki :)

      Usuń