wtorek, 10 lutego 2015

"Walentynki bez drugiej połówki - jak sprawić by mimo to ten dzień był wyjątkowy?"

Wiele z nas , również ja, święto zakochanych spędza bez męża, narzeczonego czy chłopaka... Chciałabym aby ten dzień mimo to był inny od wszystkich, wyjątkowy. Mam kilka pomysłów, propozycji na to jak można umilić sobie ten dzień, jak sprawić aby mimo samotności był przyjemny i pełen miłości.

Moje propozycje dla Was są następujące:

1. Można spędzić dzień z koleżankami. Fajna sprawa! Winko, pogaduchy, fajny film. Jeśli są dzieci jak najbardziej z nimi Emotikon smile Koleżanki mogą wziąć dzieci ze sobą i możecie im zrobić fajną imprezę z Picolo w dziecięcym pokoju, a gdy już pójdą spać, wtedy możecie spokojnie spędzić wieczór na pogaduchach Emotikon wink
2. Dzień domowego spa. Maseczki, pilingi, kąpiel w płatkach róż. Brzmi super nie? Czemu nie Emotikon smile Dzień dla siebie samej , dzień przyjemności. Dorzućcie relaksującą muzykę Emotikon wink Macie dzieci? Z nimi też można Emotikon smileMogą Wam robić pilingi na twarzy lub kłaść maseczki Emotikon wink Dla nich ubaw i fajna zabawa a dla Was chwila rozkoszy Emotikon smile
3. Aktywny dzień z dziećmi. Jak wiecie, jestem zdania, iż walentynki nie są świętem dla par, są świętem miłości. A miłość łączy również Was z dziećmi Emotikon smile Co można robić z dziećmi aby ten dzień był wyjątkowy? Można dużo! Na przykład serduszka z wycinanek , wyklejanek, masy solnej itp itd Można również upiec z dziećmi "serduszkowe" ciasteczka Emotikon smile Czemu nie ? Fajna zabawa!


WIEM, ŻE SAMOTNE WALENTYNKI NIE NALEŻĄ DO NAJWESELSZYCH DNI... WIEM PRZEŻYWAM TO JUŻ TRZECI ROK Z RZĘDU...TO PRZYTŁACZAJĄCE PATRZEĆ W TEN DZIEŃ NA SZCZĘŚLIWE, CAŁUJĄCE SIĘ PARY CZY BIEGAJĄCYCH PANÓW PO KWIACIARNI W POSZUKIWANIU RÓŻ.... ALE JESTEM ZDANIA, ŻE NIE MOŻNA SIĘ DOŁOWAĆ. TRZEBA WALCZYĆ O SWOJE SZCZĘŚCIE I KORZYSTAĆ Z MOŻLIWOŚCI JAKIE DAŁ NAM LOS <3 









2 komentarze:

  1. Ja nie obchodzę tego świata. I to ja MMMucha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście możemy ie musimy je obchodzić ;)

      Usuń