czwartek, 19 lutego 2015

"Żoną być testuje - Garnier Skin Naturals BB krem 5 w 1 przeciew niedoskonałościom"



OPIS PRODUKTU:

Krem BB czysta skóra 5 w 1 przeciw niedoskonałościom nawilża, wyrównuje koloryt, matuje, maskuje pory oraz zmniejsza widoczność niedoskonałości.  Jest przeznaczony dla osób posiadających cerę tłustą ze skłonnością do niedoskonałości. Czysta skóra Krem BB 5 w 1 przeciw niedoskonałościom łączy w sobie oczyszczającą moc kwasu salicylowego oraz ujednolicające działanie pigmentów mineralnych. Natychmiast upiększa skórę, jednocześnie zmniejszając widoczność niedoskonałości. Skutecznie zmniejsza również widoczność porów, poprawiając w ten sposób wygląd skóry. Jego lekka formuła idealnie rozprowadza się na skórze i natychmiast się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu. Filtr SPF 15 pomaga chronić skórę przed działaniem promieni UV.






Moja opinia:

Krem jest super! Świetnie matuje i zakrywa niedoskonałości. Jego kolor jest idealnie trafiony do mojej jasnej cery. Nie jest ani za gęsty ani za rzadki dlatego dzięki temu się świetnie rozprowadza. Ogromnym plusem jest estetyczne opakowanie oraz śliczny zapach. Jedynym minusem jest to, że na moim czole słabo się wchłania i powoduje efekt tłustego i świecącego czoła. Porównując do serii BB Avon-u seria Garniera jest o wiele lepsza!

ŻONĄ BYĆ - POLECA GARNIER SKIN NATURALS BB KREM CZYSTA SKÓRA 5 W 1 PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM!!! 

6 komentarzy:

  1. Ja mialam okazje przetestowania kremu Garnier BB sensitive skin do cery jasnej i wrazliwej .Z chwila odpakowania produktu moja uwage przykulo samo pudelko i bardzo szczegulowo opisana informacja na temat kremu.Po cadziennym stosowaniu jestem zachwycona otrzymanym rezultatem jaki otrzymalam krem swietnie sie wchlania dzieki czemu skora oddycha i rozprowadza na twarzy nie powodujac efektu tak zwanej maski swietnie wyrownal koloryt i nadal mojej skorze delikatnego blasku co lubie dodam jeszcze tylko ze jest bezzapachowy a to akurat sobie cenie bo nie lubie jak kremy z serii BB maja zapach JAK DLA MNIE SPISAL SIE NA 6+ I Z CHECIA POLECAM GO KAZDEJ KTORA MA TAKA SAMA SKORE TWARZY JAK JA POLECAM !!!!!!,

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego kremu póki co nie używałam choć raz miałam jakiś w jednorazowej saszetce próbkę z tej firmy i był na prawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba się zastanowić ale znowu kupie i młoda weźmie bo stwierdzi że się zmarnuje ale na wiosnę muszę zrobić zakupy i przypomnieć sobie po co je mam . MM Mucha

    OdpowiedzUsuń