czwartek, 12 marca 2015

"Wspomnienia - utwory muzyczne, które odzwierciedlają najistotniejsze chwile naszego życia"




Muzyka jest ważnym elementem życia dla wielu z nas. Często nas odpręża, pozwala zapomnieć o problemach dnia codziennego ale również przywołuje wiele wspomnień. Chciałabym abyśmy dzisiaj podzielili się wspomnieniami, które łączą się bezpośrednio z określonymi utworami muzycznymi. 




Utwory, które znaczą dla mnie tak wiele .... 

1. Pierwsza miłość : Verba "Młode wilki"     https://www.youtube.com/watch?v=XOsOEXAXXI0

2. Rozstanie : Ashley "Dwa serca"       https://www.youtube.com/watch?v=0Gv4fOIMLYo

3. Pierwsze imprezy :  Alex C. feat. Yass "Sex an der bar"    https://www.youtube.com/watch?v=iiRQEQZJxec

4. Najcudowniejsze walentynki mojego życia <z moim mężem>: T.I. "Whatever You Like"   https://www.youtube.com/watch?v=nQJACVmankY

5. Pierwszy małżeński zawód : Kasia Wilk "Pierwszy raz"   https://www.youtube.com/watch?v=vbSHa67JKRs



Teraz Wasza kolej kochani :) Czekam na Wasze wspomnienia związane z utworami muzycznymi <3

Wasza 
Żoną być 

13 komentarzy:

  1. Jak byłam mała to Disco polo pamiętam bo moje siostry słychały więc do szkoły sredniej i ja. W średniej rock Metallica , jak wyjechałam do Hiszpani to muzyka latynowska La Factoria i wiele innych pozniej reggeton a teraz rock hiszpański .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Widzę, że masz bardzo zróżnicowany gust muzyczny :)

      Usuń
  2. Roxette 2 piosenki : "Listen to Your Herat" i "Spending My Time" Przypominaja mi moja pierwsza,mlodziencza Milosc,wspolne tance i przytulance hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dwie ulubione to: Shania Twain - Ka-Ching i Savage Garden - Truly Madly Deeply

      Usuń
    2. Nie znam ale chętnie sobie obadam Twój gust muzyczny :)

      Usuń
    3. Mój pierwszy raz: Martina Mc Bride-If you don,t know Me By Now :) Wtedy spiewal ktos inny ale znalesc nie moge oryginalu :/

      Usuń
    4. No proszę :) Są utwory, których rytmu się nie zapomina mimo, ze wychodzą z obiegu :)

      Usuń
  3. Peja - KC - mężuś śpiewał mi to, jak jeszcze nie był mężem, domyślałam się, że coś planuje.
    Kalimero - Przysięgam - śpiewał mi to na początku naszej znajomości.
    Piosenki Eminema, silesian sound system - przypominają mi czasy Technikum jak to z mężem ciągle słuchaliśmy tego jadąc autobusem do szkoły.
    Disco polo i piosenki lat 90 - przypominają mi czasy dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh... no i piosenki jeszcze takie jak:

      Masters - podróż do gwiazd
      Eleni - w Twoich dłoniach - nasza piosenka na pierwszy taniec
      Biała sukienka - Ivan komarenko - byla z nami podczas planowania ślubu
      Grubson - naprawimy to - przy.. kryzysie w narzeczeństwie

      Usuń
    2. Super :) Widzę, że muzyka towarzyszyła Ci w najważniejszych chwilach życia :)

      Usuń
  4. "Wielka Miłość "-Seweryna Krajewskiego i 'Cudownych Rodziców Mam "Urszula Sipińska -to tak najbardziej pamiętam

    OdpowiedzUsuń