środa, 18 marca 2015

"Zbiór wspomnień - mój pierwszy pocałunek..."

Kochani po raz kolejny zapraszam Was do wspólnych wspomnień....




Mój pierwszy pocałunek.....

Wspomnienie Żoną być:

Pamiętacie taką grę jak butelka ? U mnie w gimnazjum był to hit. Cała gimnazjalna elita w to grała :D Pamiętam jak po raz pierwszy zostałam zaproszona do tak owej gry. Gra polegała na tym, że wszyscy uczestnicy zabawy siadali w kółku. Pierwsza osoba kręciła butelką. Butelka zatrzymywała się na danej osobie. Ta osoba, która kręciła zadaje zadanie tej na której butelka się zatrzymała. Zasady wybierane były wśród towarzystwa. U nas były bardzo okrojone :D Żadnych pytań , a zadania tylko związane z całowaniem :D Spotkaliśmy się za chmarą drewna jednej z koleżanek. Przyjechali chłopcy z pobliskiej wsi, z którymi chodziliśmy do klasy. Gra rozgrywała się powoli od całusów po całowanie. Na mnie długo nic nie padało, aż w końcu Paweł ( jeden z szkolnych lovelasów) wylosował mnie i powiedział, że mam go pocałować. Pamiętam swój stres i zawahanie :O W końcu zapytał:
- Robiłaś to już kiedyś?
-Nie... - odpowiedziałam
- To ja cie nauczę! - odparł 
Poinstruowana przez Pawła zrobiłam to. Reszta grupy odliczała 10 sekund a potem były oklaski. Ojej jak mi było głupio... Hihih ale nigdy, przenigdy tego nie zapomnę :) 



Jaki był Wasz pierwszy pocałunek? 

4 komentarze:

  1. Powaznie i Ty w to gralas? Ja pojechalam na swoja pierwsza dyskoteke pod opieka kuzyna w wieku 15 lat :) Tam w dyskotece chlopak poprosil mnie do tanca i stalo sie.Zawsze musi byc ten pierwszy raz nie :)Mowa o pocalunku oczywiscie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No grałam :D Każdy chciał dostać się do elity :P No jasne , w życiu mamy wiele pierwszych razów i myślę, że są ode bynajmniej dla nas - kobiet bardzo ważne :)

      Usuń
  2. Nie pamiętam swojego pierwszego pocałunku. Nie przywiązywałam nigdy do takiego czegos uwagi. Pamiętam za to pierwszy pocalunek z moim mężusiem.

    OdpowiedzUsuń