czwartek, 30 lipca 2015

"Zbiór wspomnień / doświadczeń fanek Fp Żoną być : Ciąża - plan czy niespodzianka? "

Moja pierwsza ciąża była - można to nazwać - planowana. Miałam niespełna 19 lat , mój teraz już mąż 25 lat. On chciał mieć dziecko, ja natomiast nie myślałam jeszcze o tym. Jednakże po długich namowach zgodziłam się. Nie wiedziałam na co się piszę :D Ale nie żałuję. Po 7 miesiącach okazało się, że jestem w ciąży. Oliwię urodziłam mając niespełna 20 lat pomiędzy datą matury z polskiego a angielskiego. To było nie lada wyzwanie dla tak młodej siksy jaką byłam :P Ale jak jest miłość, jest i szczęście, jak jest szczęście to i siła... Wszystko zakończyło się jak najbardziej pozytywnie, choć nie ukrywam, że rozpoczęcie dorosłego życia było dla mnie trudne ze względów materialnych przede wszystkim. 


Druga ciąża to była wielka niespodzianka. Na początku płakałam jak "krowa " :D Pamiętam jak dziś ... Mimo iż czułam, że nie byłam gotowa na drugie dziecko, gdy się urodził Kacper był moim największym szczęściem :) Promyczek radości. Taka malutka żaba hehe :)


Dzisiaj przeglądając albumy ze zdjęciami płyną łzy z moich oczu... Łzy szczęścia... Jak bardzo się cieszę , że ich mam... Dziękuję Bogu codziennie, że pozwolił mi doznać szczęścia, które daje macierzyństwo <3 

Kochani zapraszam do wspólnych wspomnień! Podzielcie się ze mną i z resztą fanów tym jak to z Wami było ;) Plan czy niespodzianka? Czekam na Wasze komentarze tutaj na Fp oraz wiadomości prywatne :)

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 




3 komentarze:

  1. moja gadzina pojawiła się przypadkiem, miałam lat 27 jak się urodził..choć moja rodzina nie do końca wygląda tak jak powinna, to nie żałuję..Maksełko jest moją siłą napędową, dzięki niemu mam ochotę być :)

    OdpowiedzUsuń