czwartek, 23 lipca 2015

Zbiór wspomnień fanów Fp Żoną być : " Moje najlepsze wspomnienie ze szkoły"

Szkoła to czasy lepszych i gorszych chwil. Każdy z nas pamięta swojego ulubionego nauczyciela i tego najgorszego ;) Wspomnienia z czasów szkolnych wiążą za sobą wspomnienie pierwszych przyjaźni, miłości, wpadek , wlotów i upadków. Chciałabym abyśmy w tym poście wymienili się tymi najpiękniejszymi pamiątkami z naszych pamięci w związku z tym czasem ;) 

Najlepiej wspominam czas gimnazjum. Nie no w sumie najlepiej studia ale to czas teraźniejszy :P Dojeżdżaliśmy do szkoły autobusem z naszej rodzinnej wsi - 8 km. Każdy nie mógł doczekać się kiedy będzie w 3 gimnazjum , bo właśnie ten rocznik zajmował najlepsze miejsca w autobusie czyli z tyłu :P 
Pamiętam też pierwsze gry z chłopcami w butelkę na całowanie hehe oż to były czasy. Moje dziewictwo pocałunku straciłam właśnie w taki sposób :D Na szczęście z największym szkolnym "lovelasem" więc miło się kojarzy hehe. 
Pamiętam też hasła typu : "Całują się za salą" lub "Biją się za salą" . Krzyknięto tak na boisku i cała szkoła biegła patrzeć i dopingować :P
Pięknym wspomnieniem wiążącym się właśnie z tym czasem były dla mnie wyjazdy sportowe. Biegłam na długie dystanse i grałam w szkolnej reprezentacji siatkówki. Dużo nowych znajomości, ta adrenalina , ahhh
Oczywiście z czasem gimnazjum kojarzy mi się też pierwsze zakochanie. Takie słodkie zauroczenie heheh w G. Przystojny brunet :D 

Czekam na Wasze wspomnienia kochani, które opublikuję tutaj anonimowo na blogu pod moimi. Zapraszam serdecznie do wspólnej zabawy. 
Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 



Wspomnienia fanki Żoną być Roxany: 

"Moje wspomnienia szkolne
Emotikon smile z Polski najlepiej wspominam okres zielonej szkoły Emotikon smile Władysławowo Emotikon smile Wtedy się zakochałam na zabójstwa w nauczycielki synu aj przystojny był prawie połowa koleżanek na niego leciała Emotikon wink przygotowania na dyskoteki Emotikon smile ja jako jedyna zawsze najdłużej zajmowałam łazienkę bo włosy musiały być wymyte a ja odpicowana na całego Emotikon wink nie zapomnę jak na przed ostatni dzień na zielonej szkole dostawaliśmy dyplomy Emotikon wink i nagle słyszę Roxana Szymanska otrzymuje dyplom za randkowanie pod budka telefoniczna .A było to tak poszłyśmy z koleżanka na zewnątrz a tam byl taki chłopak z Wodzisławia mama biała tatuś ciemnoskóry a ze ja zawsze lubiłam zawierać znajomości od razu się z nim zakolegowałam a ze koleżanki właśnie szły to potem naszej wychowawczyni to powiedziały Emotikon smile Ta grupa z Wodzisławia która z nami jechała coś sobie nas za bardzo upatrzyła tam po raz pierwszy ja Knurowianka z Knurówa zostałam zapytana czy nie chce chodzić z chłopakiem o imieniu Marcin niestety odpowiedziałam nie i moja koleżanka z nim chodziła Emotikon smile czwarta klasa lekcje matematyki kolo najprzystojniejszego chłopaka w klasie Emotikon wink to były czasy Emotikon smile granie w gumę albo w klasy na przerwie Emotikon smile wymyślanie ksywek na nauczycielki w piątej klasie po podziale naszej 31 osobowej klasy na 3 Emotikon smile najlepszy rok w szkole ever Emotikon smile Niestety na początku 6 klasy wyemigrowaliśmy do Anglii Emotikon smile"


2 komentarze:

  1. Ekstra ja tez gralam w siate w reprezentacji szkoly i szlo nam calkiem niezle =D

    OdpowiedzUsuń