poniedziałek, 28 września 2015

"Żoną być kontra Liebster Blog Award"

Liebster Blog Award ! Cóż to takiego? A no zabawa dla dużych dzieci , czyli blogerek :D Lubię sie bawić więc chetnie odpowiem na nominację od Energicznej Mamy http://energicznamama.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award-w-energicznej-mamy.html :D 

O co chodzi?

Jest to nominacja od innego blogera za wykonywanie dobrej pracy, forma uznania.  Dany blog zadaje mi 11 pytań na które ja odpowiadam i nominuję 11 innych blogów do odpowiedzi na moje wymyślone 11 pytań . Zakręcone co nie? Powiedzmy, że są to blogowe złote myśli :P

Pytania do mnie od Energicznej Mamy:

1. Jaką męską cechę chciałabyś posiadać?

Siłę! Zawsze chciałam mieć tyle siły co mężczyzna. Po to aby na przykład samej udźwignąć rzeczy, których nie potrafię będąc kobietą :P 

2. Jaka cecha najbardziej denerwuje Cię w ludziach?

Jest ich wiele. Jeśli miałabym wybrać jedną to byłoby to spóźnialstwo. Nie cierpię tego! Sama nigdy się nie spóźniam i nie toleruję tego u innych. Moim zdaniem spóźnienie się, na przykład na spotkanie, jest oznaką braku szacunku do drugiej osoby. 

3. Szarlotka czy sernik?

Zdecydowanie sernik! Najlepiej z dużą ilością lukru na górze :P

4. Kto lub co jest Twoim "lekiem na całe zło"?

Przytulenie dziecka. Myślę, że tego nie może zastapić nic innego. Choćby nie wiem co się stało , uścisk któregoś z moich "bakłażanów" zmazuje całe zło :D

5. Jak widzisz siebie za 10 lat?

Widzę się pracującą w Zakładzie Karnym, Schronisku dla Nieletnich lub w Świetlicy socjoterapeutycznej. Spełniona zawodowo, dumna matka i szczęśliwa małżonka :D A co tam , za marzenia nie karzą :P

6. Śnieg czy deszcz?

A to trudne pytanie... Nie lubię deszczu bardziej niż śniegu ale za to prowadzić na ośnieżonej jezdni niebezpiecznie. Wybieram lepsze zło : deszcz. 

7. Co zrobiłabyś, gdybyś na jeden dzień dostała czapkę niewidkę? 

Bank bym okradła :P A tak serio nie wiem . Chyba bym sie  nudziła bo z nikim pogadać bym niemogła sporo bym była niewidzialna :D

8. Lubisz swoje imię?

Tak sobie. Nie narzekam. Choć wolałabym takie z którego ładny skrót można do grafitii utworzyć :P

9. Od jakiej czynnosci zwykle zaczynasz swój dzień?

Uuuu i teraz się wyda jaka Żoną być jest niegrzeczna :P Od papierosa i kawy :D 

10. Jaką część ciała lubisz w sobie najbardziej? 

Nogi , zdecydowanie. Generalnie nie narzekam na swój wygląd  :P 

11. Czy lubisz czytać blogi innych?

Tak, lubię. Dlatego zostałam blogerką , bo mnie kilka znajomych blogerek namawiało aby stworzyć swoją stronkę i tak też jestem ;) 

Odpowiedzi jak najbardziej szczere. Starałam sie jak mogłam :P Czas na jedenaście ukochanych przeze mnie blogów , które nominuję :P 
Są to:

1. Berecik z Antenką czyli Alternatywy 5 : https://www.facebook.com/Berecikzantenka?fref=ts
9. Szalonooka <najwyżej dostanę OPR :P > https://www.facebook.com/Szalonooka-193989134125810/timeline/

Wyżej wymienione Panie bedą musiały odpowiedzieć na następujące pytania :

1. Słodko , ostro, słono a może kwaśno? 
2. Jaki jest Twój ulubiony blog?
3. Co skłoniło Cię aby założyć bloga?
4. Czy czujesz się spełniona w życiu ?
5. Jakie jest Twoje największe marzenie?
6. Jaka jest Twoja pasja poza blogowaniem?
7. Czego najbardziej się boisz?
8. Gdybyś mogła coś w sobie zmienić , co by to było?
9. Jakie jest Twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
10. Życie rodzinne, przyjacielskie czy interetowe?
11. Co jest dla Ciebie priorytetem w życiu

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 


C.d.

Kolejną nominację otrzymałam od pewnej "wariatki" mówiącej o sobie w trzeciej osobie :P Ale się zrymowało hihih Jest nią LejdiShepard : https://www.facebook.com/LejdiShepard-123412054662065/timeline/?ref=ts

Oto pytania, które mi zadała i moje odpowiedzi :

1. Na górze, czy na dole ?

Zdecydowanie na dole :P Wolę być niewolnic a niż Panem :D Jakoś mi się skojarzyło haha
#za_dużo_oglądania_50_twarzy_Greya :P

2. Największe wariactwo?

Pocałowanie dziewczyny. Oczywiscie publiczności nie zabrakło , bo było to na dyskotece :D
Ledji wszystkie twoje pytania zmierzają do jednego :P

3. Największa gafa?

Córcia zastała mnie i męża  w dwuznacznej sytuacji :P Serioooo Powiedzieliśmy oczywiście, że to było przytulenie itp Na szczęście było ciemno . Po prostu przyszła do nas w nocy :P

4. Kawa czy herbata, czy może coś mocniejszego?

Zdecydowanie kawa z rana, herbata w dzień o mocniejszego hmm generalnie tylko gdy mąż jest na urlopie i tylko whisky , szampan lub kolorowe drineczki z biedry :P

5. Morze, jeziora, góry?

Góry ... Dlaczego? Bo nigdy nie miałam okazji ich zobaczyć ;)

6. Wymarzone wakacje?

Egipt :) Zajebiste sa te piramidy :P

7. Najbardziej w sobie lubisz...?

Ogólnie lubię siebie :P A najbardziej jeśli chodzi o wygląd to włosy i nogi a o charakter wyrozumiałość i umiejętnosc słuchania.

8. Czego nie znosisz?

Wielu rzeczy ... Bałaganu , spóźnialstwa, braku odpowiedzialności, kłamstwa i obłudy, pomidorowej :P

9. Z jaką postacią fikcyjną się utożsamiasz?

Z czarodziejką z ksieżyca! Uwielbiam ją :P

10. Ulubiony sposób spędzania wolnego czasu?

Wizyty u rodziny i przyjaciół :)

11. Dlaczego ja? 

Teraz nie wiem czy chodzi o ten serial , czy o wybór Cb Lejdi jako jednej z ulubionych blogierek . Generalnie nie zatrybiłam , czasem tak mam :P
Czasem oglądam znudów lub załamki :)
A Cb lubię bo masz niezwykłą lekkość pisania, lubię też Twoje poczucie chumoru w postach które piszesz :)


Lejdi to żeś mnie umęczyła , ale czego ja dla Cb nie zrobię :P 


C.d. 

Kolejna nominacja :D Bardzo dziękuję SzaroKolorowej : http://szarokolorowa1989.blogspot.com/2015/10/nominacja-do.html?showComment=1444652376726#c4541865900955468487
za to wyróżnienie :) Jak zwykle postaram się sprostać pytaniom :) 
Zaczynamy :P

Pytania od SzaroKolorowej i moje odpowiedzi:

1. Ulubiona bajka z dzieciństwa?

Zdecydowanie Czarodziejka z Księżyca. Uwielbiałam ją :D

2. Książka do której lubisz wracać?

Nie lubię czytać dwa razy tej samej książki. Jedyne do których wracam to bajki czytane moim dzieciom :P

3. Morze czy góry ? Odpowiedź uzasadnij. 

Góry, ponieważ nigdy nie byłam.

4. Czego się boisz?

Wielu rzeczy... Boję się, ze coś stanie się moim dzieciom czy najbliżyszm, poniżenia, utraty mieszkania, które wynajmuję etc

5. Ulubione danie?

Ja w ogóle uwielbiam jeść! To moja pasja :P Ulubione to wszystko co słone i ostre. Nie potrafię wybrać jednego :P Z zup na pewno ogórkowa, z mies schab ...

6. Palcem po mapie... zatrzymujesz się...No właśnie gdzie i dlaczego akurat tam?

W Egipcie! Chcę zobaczyć piramidy :P

7. Piosenka, która sprawia, że masz ciarki to? 

Ashley "Serca dwa".

8. Wpis na blogu, którego pisanie sprawiło Ci największą frajdę? 

Może wrzucę link : http://zonaimamabyc.blogspot.com/2015/04/jak-urozmaicic-swoje-zycie-erotyczne.html

9. Najbardziej żenująca piosenka którą usłyszałaś?

Ostatnio jest totalnym hitem , ale nie pamiętam tytułu... Idzie jakoś tak : "dzisiaj bedzie pomidorowa z rosołu ze wczoraj..." MASAKRA! A wszyscy ją nucą :P

10. Czekolada czy owoc?

Zdecydowanie owoc. Nie przepadam za słodyczami, wolę chipsy :P

11. Śmieszne zdarzenie jakie Ci sie przydarzyło to?

Jestem w sklepie i szukam worków do odkurzacza. Na zmianie w tym skepie było pięciu młodych mężczyzn . Tak sie wykłócali, że oni mają rację jeśli chodzi o odpowiedni worek, że wziełam każdego rodzaju po jednym aby nie było im przykro :P


Pozdrawiam
Żoną być 

6 komentarzy:

  1. hahahaha nie znałam tej piosenki :p
    https://www.youtube.com/watch?v=NwVZGeEMZ1o

    OdpowiedzUsuń
  2. Letni chamski podryw - pomidorowa (przeróbka Sarsy - Naucz mnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmieszne zdarzenie w sklepie :)
    super uśmiałam się :)

    OdpowiedzUsuń