poniedziałek, 19 października 2015

"Hialuronowy wypełniacz do ust Dermo Future Precision - pierwsze wrażenia"

Mam przyjemność przedstawić Wam produkt firmy Dermo Future Precision : HIALURONOWY WYPEŁNIACZ DO UST. 


Chciałabym wam nieco dzisiaj o nim opowiedzieć oraz przedstawić Wam moje pierwsze wrażenia na jego temat. 


Producent obiecuje powiększenie i wypełnienie warg oraz zmarszczek w okół nich. A to cudowne jego działanie zawdzięczamy dwóm składnikom : kwas hialuronowy i kolagen. 


Stosuje sie go kilka razy dziennie , dla pogłębienia efektu również przed snem. Można spokojnie nałożyć na niego błyszczyk bądź pomadkę jak tylko się wchłonie. 


Moje pierwsze wrażenia odnośnie produktu są pozytywne. Przede wszystkim łatwa aplikacja, stosuję go jak błyszczyk do ust. Kolejną rzeczą jest świeży wygląd warg po jego użyciu. Są po prostu ładne i nawilżone. Następny pozytyw to fakt, że nie szczypie ani w ogóle nie wywołuje żadnych negatywnych odczuć. 

Ponieważ producent zaznaczył iż po 28 dniach stosowania usta stają się powiększone i wypełnione a zmarszczki wokół nich znikają tak więc przez kolejne jeszcze 27 dni będę go stosować regularnie i po tym czasie pojawi się pełen post recenzyjny produktu. 

Póki co zapraszam Was na Fan page Dermo Future Precision https://www.facebook.com/dermofuture?fref=ts

Pozdrawiam 
Wasza 
Żoną być 




5 komentarzy:

  1. Super ;) Opakowanie trochę mnie przeraziło (ta igła :P) a tu takie zaskoczenie ;) Ciekawa jestem efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Emilka B. mnie też hehe dam znać firmie o tym że dużo moich fanek właśnie myślała że to się wstrzykuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu jak blyszczyk to luz .Ja tez myslalam,ze cos z igla :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalia ja do mementu otwarcia opakowania również tak myślałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja myślałam, że to trzeba wstrzykiwać ;)

    OdpowiedzUsuń