czwartek, 15 października 2015

"Recenzja kosmetyków z firmy India Cosmetics"


India Cosmetics - producent oleju z konopi, pierwsza firma w Polsce, która na bazie naruralnego oleju konopnego tworzy linię kosmetyków pod marką INDIA. 
Ich Fan page znajdziecie ---------> https://www.facebook.com/india.cosmetics?fref=ts


Otrzymałam od India Cosmetics zestaw składający się z trzech kosmetyków:


1. Krem do rąk z olejem z konopii:


Producent zapewnia iż po pierwszym użyciu skóra dłoni będzie gładka i nawilżona.


Moja skóra dłoni jest bardzo sucha i zniszczona. To chyba rzecz oczywista , ponieważ jak większość z Was wie Pani domu wiecznie w wodzie , różnych specyfikach itp Nie mam zwyczaju używać rękawiczek, ponieważ prace domowe fużo lepiej wykonuję jak ich nie zakładam. Z tąd też moje dłonie są takie a nie inne. Po użyciu kremu moje dłonie były delikatne w dotyku , bardziej nawilżone i ładniejsze z "wyglądu". Zapach kremu jest mało spotykany , ale bardzo przyjemy. 

2. Balsam do ust z olejem z konopii 



Balsam do ust staje się naszym oddanym przyjacielem na pore roku jaka sie zbliża. Nie może go zabraknąć w żadnej kosmetyczce. Balsam India Cosmetics idealnie nawilża usta, długo sie utrzymuje , ma przyjemny leciutki zapach. 

3. Maseczka do tarzy - naturalna, regenerująca:





Maseczka jest dość ciekawym produktem. Nie miałam doczynienia jeszcze z taką konsystencją . Moge ją porówać do leków robionych "własnoręcznie" w aptekach na specjalne recepty. Zapach jest specyficzny, może trochę dziwny. Maseczkę trzymałam 15 min na twarzy . Producent nie daje na opakowaniu informacji ile nalezy ją trzymać , ale powszechnie wiemy iż maseczki trzymamy 10-20 minut. Maseczka nie szczypie, nie uczula, nie drażni w żaden sposób. Po zmyciu , skóra jakgdyby naciągnieta, bez zaczerwienień. 

Firma India Cosmetics ciekawa, inna niż większość i godna polecenia przeze mnie :)

Pozdarwiam 

Wasza

Żoną być 


9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe kosmetyki :) Też nie mam zwyczaju zakładania rękawiczek do prac domowych :P

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę że nie tylko ja nie używam rękawiczek do prac domowych, ba nawet w pracy nie używałam. Po prostu nie sprzątam środkami które "jedzą" skórę, a uwierz że są takie. Kosmetyki zapowiadają się dość ciekawie i to nie po samym opakowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez miałam okazje próbować tych kosmetyków u byłam bardzo zadowolona.ciekawa nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszukujemy dystrybutorów produktów z konopi. - zarabiaj z nami, oferta dostosowana dla każdego.

    Dystrybucje można prowadzić poprzez:
    -swój sklep internetowy
    -allegro
    -inne platformy teleinformatcyzne
    Skuteczną metodą sprzedaży jest dotarcie do sklepów z:
    -zdrową żywności,
    -salonów kosmetycznych,
    -salonów fryzjerskich.

    Dla odważnych:
    -zbudowanie własnego stoiska w galeriach handlowych
    -otwarcie punktu z produktami konopnymi.
    -wprowadzenie produktów do swojego sklepu.

    Jesteśmy producentem oleju z konopi. Jesteśmy pierwszą firmą w Polsce, która na bazie naturalnego oleju konopnego tworzy linę kosmetyków pod marką INDIA. (pomadka do ust, krem do twarzy, rąk, stóp, balsam do ciała, szampon do włosów, maska regenerująca do włosów, serum do suchej skóry).
    W swojej ofercie posiadamy również krople z CBD oraz preparaty na bazie naturalnych składników zapobiegające powstawanie odleżyn.
    Oferujemy regenerująca maseczki do twarzy w 100% oparte na naturalnych składnikach. Nasze wody toaletowe i perfumy nawiązują do filozofii liścia konopnego.
    Oferujemy marże na poziome 50%.

    Zapraszamy na www.indiacosmetics.pl
    Dzwoń: +48 690 001 888


    OdpowiedzUsuń
  5. Emilka , Sylwia widzę, że nie jestem sama :P No po prostu nie potrafię tak sprzątać . Dlatego ochrona dłoni poprzez krem jest niezbedna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marta jesne, coś nowego :) Ja osobiście lubię próbować nowości ;) Czasem można trafić na ideał dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu się zgodzę kremiki do rąk w naszym przypadku obowiązkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy tej pogodzie krem do rąk ciągle mam w zasięgu ręki, aby w potrzebie z niego skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń