wtorek, 20 października 2015

"Serum pobudzające wzrost rzęs LashVolution - pierwsze efekty"

Pamiętacie firmę, którą miałam Wam przyjemność przedstawić miesiąc temu? 


Link do fan page LashVolution : https://www.facebook.com/LashVolution?fref=ts

Link do strony LashVolution: http://lashvolution.pl/

Przez miesiąc testowałam ich produkt : serum pobudzające porost rzęs.


W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić nie tylko słowne ale i wizualne efekty misięcznego stosowania tego serum. 


Serum stosowałam przez miesiąc każdego dnia , wieczorem, na czystą skórę górnej powieki po demakijażu - wzdłuż lini rzęs. 
Przypomnę, że producent podaje iż czas stosowania codziennego to 8-12 tygodni, a następnie 3-4 razy w tygodniu dla podtrzymania efektu. 

Zanim pokażę Wam zdjęcia przed i po, które w sumie bez słów mówią wszystko na temat tego produktu, pragnę Was poinformować, że jestem bardzo zadowolona z działania serum. Moje rzęsy są dłuższe i gestsze, mniej wypadają. Co ciekawe nakładanie maskary stało się dużo przyjemniejsze podczas stosowania serum - nakłada się lepiej, łatwiej i z większym efektem. 

Przechodzimy do zdjęć przed : 



A teraz zdjęcie po miesiącu stosowania serum:



Efekt jest bardzo widoczny. Nic dodać nic ująć. Mogę Wam z czystym sercem polecić serum LashVolution.

Kolejny wpis odnośnie tego produktu znajdziecie u mnie po zakończeniu pełnego okresu stosowania :)

Zainteresowanych produktem odsyłam do LashVolution:



Cena produktu to 79 zł. 

Informacje dodatkowe :

1) Serum do rzęs LashVolution pojawiło się też w bazie opinii o lekach i kosmetykach: http://www.znamlek.pl/lashvolution-5389.html

2) Październik to miesiąc darmowej dostawy LashVolution :)

Pozdrawiam 

Wasza

Żoną być


8 komentarzy:

  1. O kurcze jaka różnica :) Świetnie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Emilka oj tak :) Jestem bardzo zadowolona z dotychczasowych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak efekt końcowy będzie mega to i ja chyba w to zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Emilia mysle , że warto . Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak pięknymi efektami jeśli chodzi o rzesy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze jaka różnica :) Świetnie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń