piątek, 6 listopada 2015

"dermo pHarma + Skin Repair Expert - recenzja maseczki oczyszczającej z glinką kaolinową"

Firmę dermo pHarma + pokochałam od użycia ich pierwszej maseczki . Pamiętacie ? Jak nie odsyłam ------> http://zonaimamabyc.blogspot.com/2015/10/recenzja-maski-dermo-pharma-skin-repair.html

Otrzymałam stosowność przetestowania ich kolejnego produktu:


Maseczka oczyszczająca z glinką kaolinową. 

Opakownie obejmuje dwie przegrody, czyli dwie maseczki. 

Producent obiecuje :

-działanie długotrwałe do 24 godzin po aplikacji
-detoks skóry 
-redukcja trądziku
-oczyszczenie
-normalizacja sebum
-zwężenie porów.

Główne składniki maseczki to glinka kaolinowa oraz olej arganowy.



Maseczkę należy stosować jeden lub dwa razy w tygodniu. Czas trzymania maseczki na twarzy to 15 minut.


Maseczka w ładnym opakowaniu. Bardzo dobrze, że pakowana po dwie. Zapach ładny.  Konsystencja dość gesta, porównywalna do masła. Sztywnieje na twarzy. Zmywanie maseczki dość ciężkie. Natomiast przy użyciu pianki do twarzy idzie to dużo prościej. Twarz po aplikacji jest świeża, oczyszczona a nakładanie makijażu jest dużo przyjemniejsze. 

Tak więc polecam serdecznie :)

Link do Fan page DErmo Pharma -----> https://www.facebook.com/dermopharmapl/?fref=ts

Pozdrawiam

Wasza

Żoną być 

8 komentarzy:

  1. Normalizacja sebum to coś dla mnie :) Maseczka trafia na listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam maseczki Tej niestety jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo trzeba bylo by zainwestowac =D

    OdpowiedzUsuń
  4. Już mam tylko okazji w weekend nie było żeby nałożyć za dużo się działo :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Emilka daj znać na temat twoich wrazeń :)

    OdpowiedzUsuń