poniedziałek, 9 listopada 2015

"Recenzja Hialuronowego wypełniacza do ust Dermo Future Precision"

Jakiś czas temu pisałam o tym produkcie post z pierwszymi wrażeniami. Dzisiaj pragnę podzielić się z Wami efektami stosowania Hialuronowego wypełniacza do ust firmy Dermo Future Precision.

Link do Fp Dermo Future Precision: https://www.facebook.com/dermofuture?fref=ts

Link do postu z moimi pierwszymi wrazeniami odnośnie produktu : http://zonaimamabyc.blogspot.com/2015/10/hialuronowy-wypeniacz-do-ust-dermo.html

Tak więc przypomnijmy sobie cel i praktykę stosowania produktu.
Producent obiecuje likwidację zmarszczek wokół ust oraz wypełnienie i powiekszenie warg. 
Produkt stosuje się codziennie, kilka razy dziennie. 




Produkt stosowałam niespełna miesiąc czasu. Efekty są fajne tuż po nałożeniu. Usta wyglądają ładnie, są wypełnione i lekko powiększone. Wyglądają świeżo, dużo ładniej niż przed użyciem. To ogromny plus :)
Koleny plus to to, ze nie szczypie, nie drażni etc.
Natomiast kiedy odstawiłam produkt efektu już nie było. Brakuje mi w produkcie rezultatów stałych. 

Takze jeżeli chcecie uzyskać ładny wygląd warg , przede wszystkim młodszy i pełny oraz świeży polecam gorąco. 

Pozdrawiam 
Wasza 
Żoną być 

3 komentarze:

  1. Właśnie najbardziej byłam ciekawe czy efekt później się utrzymuje. I już wszystko jasne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne powinno byc juz tak dalej :P Ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny wiadomo że wypełniacz w formie błyszczyka nie dam nam tego co igła czyż nie? Ale dobrze wiedzieć że istnieje coś pozytywnego i bez ogły na poprawe wyglądu ust :)

    OdpowiedzUsuń