poniedziałek, 30 listopada 2015

"Recenzja zestawu Dermo Future Precision - Twój zestaw dla pieknej skóry"

Moja skóra pokochała kosmetyki Dermo Future Precision :) Miałam przyjemność znowu otrzymać kosmetyki tej firmy do testowania. Tym razem był to zestaw dla pieknej skóry. Idealnie, moim zdaniem, nadający się na prezent świąteczny dla siostry , szwagierki, dziewczyny etc.

Zestaw składa sie z trzech części :

-płyn do demakijażu

-regenerująca kuracja z witaminą C

-kosmetyczka.





Płyn do demakijażu z micelami witamin według producenta doskonale doskonale wyłapuje i pochłania brud i nadmiar sebum, oczyszcza jak mydło, reaguje jak woda, neutralizuje jak tonik, i nawilża jak mleczko.


Regenerująca kuracja z witaminą C według producenta działa antyoksydacyjnie, walczy z wolnymi rodnikami, wspomaga ochronę przeciw promieniami UV, stymuluje syntezę kolagenu, działa rozjaśniająco, wpływa korzystnie na stan skóry trądzikowej, wzmacnia naczynia krwionośne, poprawia stopień nawilżenia skóry.


Kosmetyczka, mała, świetna do torebki. U mnie znalazła zastosowania jako podróżna :)


Stosowałam te produkty prawie trzy tygodnie i jestem osobiście bardzo zadowolona! Zdecydowanie wygląd skóry się poprawił. Zaskórniki i wągry znacznie się zmiejszyły. Najwidoczniejsza zmiana dotyczny kolorytu skóry. Twarz wygląda ładniej, czyściej a kosmetyki typu fluid czy puder dużo lepiej się nakładają. 

Polecam!!!


Pozdrawiam

Wasza 

Żoną być





4 komentarze: