poniedziałek, 14 grudnia 2015

"Podsumowanie roku Fan page"

Chciałabym Wam przede wszystkim podziękować za to, że jesteście ze mną bo bez Was ten rok nie byłby taki jakim był. To Wy - fani - powodujecie to, że chcę robić to co robię i mam ku temu niezwykła motywację. 

13 grudnia 2014 roku założyłam Fan page Żoną być z namową dwóch moich blogowych koleżanek World of the Woman ------> https://www.facebook.com/World.of.the.Woman/?fref=ts , która pomogła mi zdobyć pierwszych dwustu fanów oraz koleżanki ze studiów My World by Dagmara Rek -----> https://www.facebook.com/dazacdoperfekcjonizmu/?fref=ts.

Pierwszą zabawą jaką wtedy zorganizowałam była zabawa ze zdjęciami swoich choinek. Nie było nagród, Was było niewiele ale galeria utworzyła się piękna -------> https://www.facebook.com/media/set/?set=a.709799589116084.1073741828.708890032540373&type=3

Wtedy jeszcze nie miałam bloga ;) Wpisy były na Fan page , a pierwszy który utwożyłam to :

"Dziś troszkę o byciu żoną zastanawiałam się bardzo długo i intensywnie co powinna robić żona i jaka powinna być aby być idealną żoną 
Emotikon wink Tak więc utworzyłam kilka punktów które zawierają porady jaką być aby być idealną Emotikon smile Trochę groteskowo je przedstawiłam aby nie było nudno podczas czytania Emotikon grin Mam nadzieję, że wam posłużą Emotikon wink Oto one:
1) Interesuj się życiem męża - co oznacza interesować hmmmm śledzić, sprawdzać komórkę i ostatnie połączenia ? Nie!!!!! W moim zamyśle chodzi o to aby używać np takich pytań jak: Co dziś w pracy ciekawego kochanie? ale nie tylko Emotikon smile Przede wszystkim chodzi o to aby interesować się tym czym on się interesuje np. jeśli interesuje się samochodami i ciągle przegląda zdjęcia tuningów na necie idź kobieto i pooglądaj z nim, przecież to nie będzie cię kosztowało aż tyle wysiłku a "gary" do umycia poczekają spokojnie Emotikon grin 
2) Zadbaj o siebie - o co chodzi przecież myje się codziennie? Emotikon grin Emotikon tongueMycie myciem , ale to że masz dwójkę , trójkę lub więcej dzieci nie usprawiedliwia twojego codziennego chodzenia w "barchanach" , rozczochranych włosach, zapadłymi oczyma ..... Kobieto nie mów, że nie znajdziesz czasu na zrobienie szybkiego makijażu??? Wiesz jakie cuda może zdziałać kredka do oczu i tusz do rzęs?! I Skończ z tymi "drechami" załóż jakąś kieckę, tuniczkę lub coś co pokaże troszkę twoich atutów typu noga lub biust. W ciąż narzekasz że ogląda się za innymi na ulicy? Jak ma tego nie robić skoro jego żona zatraciła się w dziecięcych pieluchach. Pamiętaj bądź piękna i czuj się piękna i dla niego i dla siebie Emotikon wink
3) Nie śpij w łóżku tylko się w nim baw - cały dzień zapier.... sprzątasz gotujesz , pierzesz itp itd a od popołudnia już marzysz żeby wskoczyć do "ciepełkiego" łóżeczka , odwrócić się "dupą" do męża i aśkuuuuu Nieeeeee!!!! Stop haloooo ! A gdzie ta namiętność którą posiadałaś po waszym poznaniu ??? A tak no raz w tygodniu pozycja klasyczna blebleble Proszę Cię, przecież stać Cię na więcej wysil się troszkę ekspresji! Lampeczka winka , fajna piżamka i troszkę wyobraźni a mąż na drugi dzień obudzi Cię ze śniadaniem do łóżka Emotikon wink 
4) Nie karz tylko proś! - To najprostszy punkt w programie a jednak najtrudniejszy. Nie mów: W tej chwili idź mi napraw te drzwiczki! Mów: Kochanie mógłbyś mi naprawić te drzwiczki ? Czy nie lepiej brzmi ?! A po za tym pamiętaj , że facet nie lubi być pod pantoflem a karząc mu urażasz jego męską dumę i zamiast zrobionych drzwiczek będziesz miała kilka niemiłych słów na deser i poczucie męża, że go nie szanujesz Emotikon wink
5) Naucz się przyjmować i dawać komplementy - Po pierwsze: jeśli mąż mówi : Ale dziś pięknie wyglądasz kochanie.. Ty NIE odpowiadasz: Tak jasne... lub Weź przestań.... Ty odpowiadasz: Dziękuje kochanie Emotikon smileWidzisz tą różnicę ? Przecież jak wyskakujesz z jakimś : Weź przestań to mu się odechciewa wszystkiego a ty potem narzekasz, że cię nie chwali . Po drugie: Jeśli naprawi Ci ten wystający kontakt to chyba możesz powiedzieć jedno zdanie pochwały? Przecież nie trudno powiedzieć : Dziękuje skarbie , świetnie to zrobiłeś Emotikon wink Mężowie też potrzebują determinacji do działania i poczucia, ze są potrzebni i przydatni "

Zamysł prowadzenia Fan page był taki, że będę anonimowa. Dość długo mi sie to udawało , mimo zdradzania szczegółów z mojego życia prywatnego. Natmiost w końcu - czego nie żałuję - ujawniłam swoją tożsamość -----------> http://zonaimamabyc.blogspot.com/2015/06/caa-prawda-o-zona-byc.html 

Pierwszy duży konkurs jaki zorganizowałam , był najlepszym konkursem na mojej stronce. Myślę, że trudnym i wywołującym wiele pozytywnych emocji . 
Perfekcyjny Pan domu ------> https://www.facebook.com/media/set/?set=a.772923726137003.1073741833.708890032540373&type=3

Kolejnymi były konkursy :
-Selfie z dziadkami -------> https://www.facebook.com/media/set/?set=a.826966474066061.1073741838.708890032540373&type=3
-Sexi mama -----> https://www.facebook.com/media/set/?set=a.860152954080746.1073741840.708890032540373&type=3

Dzisiaj Fan page ma 1342 wspaniałych fanów <3 



Z wieloma z Was nawiązałam wspaniały kontakt...

Poznałam wiele fantastycznych blogerek <3

Poznałam świat internetu, który mimo wielu wad ma też i te pozytywne walory. 

Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE ! 
MAM NADZIEJĘ, ŻE KOLEJNY ROK BĘDZIE JESZCZE BARDZIEJ OWOCNY!

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 
Emotikon winkhttps://www.facebook.com/media/set/?set=a.860152954080746.1073741840.708890032540373&type=3

8 komentarzy:

  1. wspaniały rok za Tobą i oby jeszcze nie jeden przed nami już razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie napisane i niech fanów -fanek dalej przybywa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 mówiłam, że założenie bloga i strony to super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ja tez sie ciesze,ze Cie poznalam i Twoja stronka =D Buziole :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia ja również się cieszę że trafiłam na takie kobietki jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń