środa, 30 grudnia 2015

"Recenzja Peelingu do ciała orzechowo - cukrowego Spa Vintage Body Oil"

Przez dobre dwa tygodnie miałam przyjemność testowania peelingu do ciała orzechowo - cukrowego firmy Spa Vintage Body Oil. 


Link do Fan page firmy Spa Vitage Body Oil : https://web.facebook.com/SpaVintageBodyOil/?fref=ts


Peeling ten ma działanie relaksująco - ujędrniające.

Zawiera olejek argonowy.





Pelling ma cudowny zapach. Jeśli chodzi o mój zmysł węchu został on przy każdej kąpieli rozpieszczony. Zawiera olejek arganowy, przez co jest tłusty. Pozostawia nalot na skórze jak po wysmarowaniu oliwką. Jak dla mnie było to pozywywne zaskoczenie, ponieważ moja skóra jest bardzo sucha i takie nawilżenie bardzo mi się spodobało a moje ciało je pokochało. Jeśli masz skórę , która nie potrzebuje dodatkowego nawilżenia wystarczy do peelingu dodać odrobinę żelu pod prysznic i na skórze nie pozostanie tłusty nalot. 
Słoiczek jest spory i wydajny. Jest to kolejny duży plus. 
Kiedy zakończycie już stosowanie a peeling się skończy słoiczek można wykorzystać do domowej dekoracji. Jak dla mnie bomba! 


POLECAM!!!

Koszt około 30 zł


Pozdrawiam
Wasza 
Żoną być 



2 komentarze: