środa, 2 grudnia 2015

"Recenzja rozświetlacza do twarzy Vipera Cosmetics"

Kilkanaście dni temu udało mi się wygrać rozświetlacz firmy Vipera Cosmetics.


Przyznam szczerze, że dotychczach używałam najczęściej brązera lub różu. Po raz pierwszy uzyłam rozświetlacza i stwierdzam, że efekt był bardzo ładny. 
Nałożyłam lekko na kości policzkowe, podobnie tak jak to robię z różem i moja twporz wyglądała ładnie, kobieco i inaczej niż dotychczas.




Rozświetlacz ten utrzymuje się dość długo na twarzy. U mnie jakieś 5 godzin.
Kolor efektywny, ładny, nie za bardzo brokatowy - bo tego osobiście nie lubię.


Tak więc mogę z czystym sumieniem polecić serdecznie rozświetlacz firmy Viper Cosmetics :)


Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 

2 komentarze:

  1. Skoro brokatowy to dobry na imprezy :) Rozświetlacz nadaje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń