poniedziałek, 21 grudnia 2015

"Serum pobudzające wzrost rzęs LashVolution - efekty po 3 miesiącach stosowania"

Trzy miesiące z Lash Volution były pełne wrażeń i znakomitych efektów.

Moje rzęsy pokochały to serum!

A ja dzięki LashVolution pokochałam swoje rzęsy <3 


Link do Fan page LashVolution : https://www.facebook.com/LashVolution?fref=ts

Link do strony Lash Volution: http://lashvolution.pl/

Przez trzy miesiące miałam przyjemność testować serum LashVolution. 

Moje rzęsy przed rozpoczęciem kuracji wyglądały tak:


Po miesiącu stosowania moje rzesy znacznie sie wydłużyły:


Po trzech miesiącach efekt się nie tylko utrzymał , ale również moje rzesy zrobiły się gęstrze :


Efekt jest zniewalający:


Serum nie szczypie, jest łatwe w aplikacji,  przyjemne w przechowywaniu, ponadto wydajne, bo ta mini buteleczka wystacza na 3 miesiące. 




Kochani z czystym sumieniem polecam w 100 % !!!

Zainteresowanych produktem odsyłam do kontaktu z firmą:


Cena produktu to 79 zł

Pozdrawiam 

Wasza 

Żoną być 











4 komentarze:

  1. Fajnie :) trzeba skarbonkę kupić i odkładać hi hi Bo uwielbiam mega rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamierzam kupić koeljne za jakieś trzy miesiące i cieszyć sie pieknymi rzesami cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super !Ja tez uwielbiam podkreslac oczy zwlaszcza i miec mega rzesy ;)

    OdpowiedzUsuń