poniedziałek, 4 stycznia 2016

"Recenzja książki pt. "Projekt Matka" Małgorzaty Łukowiak wyd. Świat Książki"

Uwielbiam promocję książek w Biedronce ;) Zawsze trafię na coś co przykuje moja uwagę. Kilka miesięcy temu wpadła mi w ręce książka pt. "Projekt matka". Z powodu braku czasu czytałam ją po woli ale w końcu udało mi się dojść do końca. 



Książka ta opowiada o kobiecie , która całkowicie była poświęcona samorealizacji. Studia, praca, kursy potem ślub. W końcu zaczęła mysleć nad tym by posiadać dziecko. Na jednym się nie skończyło. W reultacie miała ich troje. W specyficzny sposób , ale bardzo elokwentny, opisywała życie matki oraz relacje matka - dziecko. Język którym autorka posługuje się w tej książce jest intrygujący. Często pokazuje nam sprawy z dość nietypowej perspektywy. 

Bardzo dobra książka. Jedyny minus to zbyt dużo stron. Często "nudne" wątki są zbyt szeroko opisywane. 



Koszt książki w Biedronce 9,99 zł :)

Pozdarwiam
Wasza 
Żoną być

12 komentarzy:

  1. ooo widzisz i ja mam napisany post o tej książce ;p Musze ogarnąć go i też dodać moją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto przeczytac co tam napisala ;) Tez nie lubie takich nudnych ,dlugich watkow :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie czytać książki w których coś się dzieje, gdzie nie można się doczekać przeczytania kolejnej strony. ..i kolejnej :) więc nie wiem czy by mi przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam czytać książki jednak ostatnio są to jedynie bajki dla dzieci :D czekam tylko aż moje smyki podrosną bo niestety zaniedbałam troszkę lekturę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dagmara R. Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Emilka to masz podobny gust do mnie , więc ta może ci sie nie spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwia ja mam podobnie niestety :( Kilka miesięcy tę czytałam :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy takiej cenie, to może się szarpnę... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuj bacznie promocje w Biedrze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W sieci też pojawiają się bardzo ciekawe książki za przystępną cenę, mam już kilka na oku.

    OdpowiedzUsuń