poniedziałek, 25 stycznia 2016

"Recenzja produktów firmy Produkty Cukiernicze Brześć"

Firma Brześć uraczyła mnie przetestowaniem swoich produktów , którymi są groszek ptysiowy i słomka ptysiowa. 



Link do Fp Brześć ------> https://web.facebook.com/Brzesc/?fref=ts

Otrzymałam taki zestaw :



Pierwsze co spróbowałam , zacheciło mnie cukrem ;) Tak tak , bo przecież słodycz to doskonała towarzyszka kawy, którą uwielbiam.


Pyszne, słodkie, lekkie, chrupiace słomki podbiły serce mojego podniebienia. Uważam, że jest to najbardziej smaczna przekąska tej firmy jaką miałam okazję spróbować. Obecnie dostępna w sieci sklepów Biedronka .

Kolejnym smakołykiem po który sięgnęłam był drobny, kuleczkowy groszek ptysiowy.


Był dla mnie totalnym zaskoczeniem smakowym! Myślałam , że smak jest podobny do poprzednio próbowanego smakołyku a tu niespodzianka. Wiecie czemu? Groszek ptysiowy jest słony :) Podobny w smaku do krakersów. Bardzo smaczny, idealna przekąska na filmowe wieczory. 

I ostatnim smakołykiem Brześć jaki miałam okazję smakować była słomka ptysiowa, ale nieco inna niż poprzednia , ponieważ z ziarnami.


Słona, chrupiąca, lekka. Doskonała zamiast chipsów, których jestem ogromną wielbicielką . 

PODSMUMOWUJĄC, BRZEŚĆ ZASKOCZYŁA MNIE I MOJE PODNIEBIENIE BARDZO POZYTYWNIE! FIRMA GODNA UWAGI JEŚLI CHODZI O PRODUKTY. BARDZO WYSOKA JAKOŚĆ SMAKOWA! POLECAM SERDECZNIE!!!

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 





11 komentarzy:

  1. Słomniki ptasi owe uwielbiamy :) cała nasza czwórka jak sądzie to moment znikają :) kuleczkowego groszku nie jadłam jeszcze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne uwielbiam je i Kuba też je wcina ze smakiem .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne uwielbiam je i Kuba też je wcina ze smakiem .

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że firma znana i lubiana :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zjadłabym. Dawno już tego nie próbowałam. Niestety orientuje się że coraz więcej rzeczy mi brakuje w NL. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anna SZczurek też w NL? Mój mąż również

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak w Nl, od 5 lat. Mój syn się tutaj urodził. Mieszkamy koło Eidnhoven. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak się mieszka Anna SZczurek? Lepiej niż w PL ? Opowiedz wrażenia?

    OdpowiedzUsuń