poniedziałek, 29 lutego 2016

"Recenzja intensywnej kuracji wygładzająco - nawilżającej DermoFuture Precision"

Jak co miesiąc dzięki współpracy z Twoje Żródło Urody <https://web.facebook.com/TwojeZrodloUrody/?fref=ts> mam okazję testować różności kosmetyczne. Tym razem testowanie skupiło się na kosmetykach do włosów. Otrzymałam takowy zestaw firmy DermoFuture Precision :



Link do Fan page DermoFuture Precision : https://web.facebook.com/dermofuture/?fref=ts

Dzisiejsza recenzja będzie dotyczyła intensywnej kuracji wygładzająco- nawilżającej do włosów zniszczonych z olejkiem aragonowym , która według producenta odbudowuje strukturę włosa. 


Moje włosy należą do suchych i zniszczonych. Farbowane od 10 lat, długie, rzadko podcinane. Dbanie o nie wymaga wiele pracy i poszukiwania idealnych kosmetyków. Kiedy otrzymałam powyższe kapsułki odstawiłam wszystkie balsamy do włosów, odżywki, etc. Używałam tylko szamponu i tej kuracji po to aby zobaczyć jej rzeczywistą skuteczność. Nie ukrywam , że strasznie się bałam. Moje włosy, w momencie gdy dostaną nie właściwy do nich specyfik robią się matowe i nie da się ich czesać. Podjęłam jednak ryzyko. Co wieczór przez 6 dni stosowałam kapsułki po umyciu na wilgotne włosy. Nie jest to wymagane. Opis produktu na jego kartoniku podaje iż można stosować też kapsułki na suche włosy ale ważna jest reguralność stosowania. 


Kapsułki stosuje się bardzo wygodnie. Odrywamy czubeczek i rozprowadzamy na włosach. Wiadomo, jak z każdą odżywką do włosów, nie nakładamy go od nasady, bo włosy będą nam się przetłuczały. 



Kapsułki mają cudowny zapach. Zawsze cenię ten aspekt w kosmetykach. Wygodne w użyciu, nie przetłuszczają włosów. Włosy są po nich nawilżone, delikatne w dotyku, świetnie się rozczesują. Nie wymagają dodatkowych odżywek etc. Nie mogę jednak stwierdzić czy odbudowują strukturę włosów. Po 6 dniach stosowania nie jest to możliwe. Jednakże te 6 dni  zwiastuje same plusy. 

Polecam serdecznie!!!

Link do Fanpage DermoFuture Precision ------> https://web.facebook.com/dermofuture/?fref=ts

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 

4 komentarze:

  1. Kiedyś muszę się na nie skusić. Każde odżywianie jest dla włosów idealne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super moje tez cos ostatnio sie przesuszaja wiec zainwetsowalam w olejek =D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anna SZczurek wierz mi , że nie każde. Sporo przewinęło mi się przez dłonie ;) Ale to jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalia to też jest na bazie olejku arganowego :)

    OdpowiedzUsuń