wtorek, 1 marca 2016

"Recenzja intensywnej kuracji regenerująco wzmacniającej do włosów DermoFuture Precision"

Tak jak wspominałam Wam w ostatnim poście , dzięki wspólpracy z Twoje Żródło Urody < https://web.facebook.com/TwojeZrodloUrody/?fref=ts> miałam przyjemność testować dwie kuracje do włosów w kapsułkach firmy DermoFuture Precision :


Link do Fp DermoFuture Precision : https://web.facebook.com/dermofuture/?fref=ts


Poprzednio recenzowałam te zielone kapsułki. Była to kuracja wygładzająco-nawilżająca z olejkiem arganowym -------> http://zonaimamabyc.blogspot.com/2016/02/recenzja-intensywnej-kuracji.html . Dzisiejsza recenzja będzie dotyczyła czerwonych kapsułek, czyli intensywnej kuracji regenerująco-wzmacniającej do włosów delikatnych i osłabionych z retinolem, które według producenta uszczelnia i zamyka łuskę włosa. 


Kapsułki stosowałam codziennie po umyciu na wilgotne włosy. Nie jest wymagane codzinne mycie. Kapsułki można rozprowadzać na suche włosy. Ważna natomiast jest systematyka stosowania oraz to aby nienakładać kapsułki od nasady włosa. 


Po pierwsze plusem jest cudowny zapach. Kolejnym łatwość w rozprowadzaniu. Minusem natomiast niewielka ilość sztuk. Moim zdaniem powinny być też dostępne opakowania z większą ilością kapsułek , ponieważ 6 szt osobiście mnie nie usatysfakcjonowało. 


Jeśli chodzi o skuteczność specyfiku jestem jak najbardziej na plus. Włosy po jego użyciu były miękkie, dobrze się je rozczesywało. Kapsułki nadały włosom piękny, świeży wygląd. Nie trzeba było używać żadnych dodatkowych specyfików upiększających włosy. Taka mała kapsułka a jaka radość dla włosów. Tak więc kochani polecam serdecznie!

Link do Fan page DermoFuture Precision: https://web.facebook.com/dermofuture/?fref=ts

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 



9 komentarzy:

  1. Czytałam u P. Michała i u ciebie o tych kapsułkach i następnym razem jak będę w Polsce będę musiała ich poszukaćNa pewno nie zaszkodzą moim włosóm, a pewnie dzięki nim zyskają blask. Dziękuję za to polecenie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Anna SZczurek polecam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No wlasnie ktos zachwalal rowniez te kapsulki ;) Super =D

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalia jak dobre to zachwalają :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia jak dobre to zachwalają :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim włosom po malowaniu nawilżenie by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Emilka B. znam ten ból . Farbowanie daje piękny efekt na chwię niestety

    OdpowiedzUsuń
  8. mi by się take coś przydało jeśli mówisz, że są dobre. Kołtunki takie mi się robią, że aż łezka w oku się zakręci przy czesaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Iwona Kocot wiem o czym mówisz . Spróbuj kapsułek , na pewno pomogą :)

    OdpowiedzUsuń