wtorek, 26 kwietnia 2016

"Recenzja peelingu do ciała cukrowo-orzechowego Spa Vintage Body Oil"

Dzięki współpracy z Twoje Źródło Urody https://web.facebook.com/TwojeZrodloUrody/?fref=ts miałamprzyjemność testować peeling do ciała cukrowo orzechowy firmy Spa Vintage Body Oil https://web.facebook.com/SpaVintageBodyOil/?fref=t.


Peeling stosowałam dwa-trzy razy w tygodniu. 


Peeling ma cudowny zapach. Jestem osobą, która zawsze zwraca uwagę na zapach. Jeśli coś nie odpowiada mojemu "noskowi" to po prostu zaraz to odstawiam. Nie znoszę balsamów, peelingów czy żeli, które brzydko pachną. Kąpiel to dla mnie rytuał. Odstresowauje, pozwala ie odprężyć po całym dniu i ten peeeling dealnie wpasował się w mój rytuał. 


Peeling ten jest wzbogacony olej makadamia, który perfekcyjnie nawilża skórę, daje jej pieky połysk i cudowną jedwabność dotyku. Polecam osobom, które mają problemy z suchością skóry - tak jak ja.



Żoną być poleca w 100 procentach!!!

Wiecej info o produkcie znajdziecie na stronie Spa Vintage Body Oil -----> https://web.facebook.com/SpaVintageBodyOil/?fref=t

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 





6 komentarzy:

  1. Ja też zawsze zwracam uwagę na zapach.Ja mam żel peelingujacy z Yves Rocher Czarne owoce :-)Bardzo go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na taki peeling mogłabym różnie zareagowac..... Niestety mam uczulenie na orzech :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Agata Wierzgacz tego jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię jak kosmetyki typu żele , peelingi ładnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Emilka B. w takim razie ten jest idealny dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń