poniedziałek, 11 kwietnia 2016

"Recenzja Profesjonalnej maseczki do włosów farbowanych Hegron Salon"

Dzięki współpracy z Twoje Żródło Urody -------> https://web.facebook.com/TwojeZrodloUrody/?fref=ts miałam przyjemność testować Profesjonalną maskę do włosów farbowanych firmy Hegron Salon.


Link do Fan page firmy Hegron-----> https://web.facebook.com/hegronpoland/?fref=ts

Maskę stosuje się 1-2 razy w tygodniu. Producent zapewnia, że głęboko wnika w strukturę włosa nadając im świeżego blasku oraz wigoru. Maska należy do kosmetyków profesjonalnych owej firmy. 



Maska bardzo wygadna w aplikacji. Duże opakowanie i spora ilość maski jak dla mnie jest kolejną zaletą. Jeśli chodzi o działanie... Wiecie jak włoski super wyglądają po wizycie u fryzjera, nie? Miękkie, świeże, delikatne i błyszczące. Taki właśnie efekt daje maska firmy Hegron. Włosy są po niej cudowne! Moje matowe, farbowane zamieniły się na miłe i ładne. Włosy świetnie się po niej rozczesują i dobrze układają. Jedynym minusem , tak jakby efektem ubocznym stosowania jaki zauważyłam u siebie jest szybsze przetłuszczanie się włosów. Mimo tego, że nie nakładałam maski od nasady włosa. Jednakże owy minus przy wszystkich jej plusach jest do zniesienia. 

ŻONĄ BYĆ POLECA!!!

Więcej informacji o produktach Hegron znajdziecie na ich fan page -------> https://web.facebook.com/hegronpoland/?fref=ts

Pozdrawiam 
Wasza
Żoną być 



12 komentarzy:

  1. Lekkie przetłuszczanie włosów po zastosowaniu maski to chyba największa zmora tego typu kosmetyków, bo jeszcze nie udało mi się trafić na kosmetyk, który nie miałby takiego ubocznego działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kilku masek i też włosy mi się szybciej przetłuszczały jednak skoro ta maska daje efekty na których nam zależy to myślę, że warto ją wypróbować :) pozdrawiam i zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/04/karolove-wytwory-skrzyneczka-na.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Anna Tygrysiaki dokładnie tak , ja podobnie .

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie kupno maski zawsze kończy się tylko jednym użyciem, potem brak czasu i zapomnienie :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo osób sobie chwali te maski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tę maskę . Otula włosy chroniąc je przed działaniem np suszarki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Siostry dają radę oczywiście ! Zajrzę do Was ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszka Walkowiak owszem ważna jest systematyczność :) Wierz mi , to mozna wypracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Justyna Łuczka owszem bo jest co chwalić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja rozjaśniam włosy i cokolwiek bym na nie nie nakładala wciąż mam wrażenie, że są suche i szorstkie ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwykła Matka ja też takie mam na codzień, spróbuj tej maski, jest na prawdę dobra w kwestii nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń