poniedziałek, 9 maja 2016

"Recenzja kompotów KROKUS"

Jedną ze wspaniałych firm , których produkty mogłam poznać dzięki Wiosennemu Spotkaniu Blogerów w Gdyni https://web.facebook.com/wiosennespotkanieblogerek/ była firma produkująca tradycyjne przetwory KROKUS https://web.facebook.com/krokusprzetwory/?fref=ts.


Na spotkaniu firma zaprezentowała swoją działalność i swoją produkcję. Jako że jestem pasjonatką kompotów bardzo ucieszyłam się, że mogę skosztować tych przetworów. Moje dzieci również były zachwycone i mąż podczas jednodniowego pobytu się załapał na degustację. 

Pierwszy jaki chwyciliśmy z dziećmi był kompot jagodowy. Generalnie uwielbiamy jagody! Są to nasze ulubione owoce leśne. Nawet zdjęcia nie zdążyłam zrobić i już był pochłonięty :D Smak cudowny, słoik pełen owoców i cudownego soku z nich. Podbił serca naszej rodziny. 

Kolejny jaki kosztowaliśmy wraz z mężusiem był , zresztą ulubiony kompot mojego męża, truskawkowy. 


Przepyszny, wyrazisty smak owoców. Odpowiednio słodki i idealny do rozrobienia. Tak jak poprzedni pełen owoców, które pysznie wyjadało się ze słoika łyżeczką :D


Ostatnie dwa, które zostawiliśmy sobie na koniec były śliwkowe. 


Czemu na koniec? Bo tak akurat się składa, że ten smak kompotu jest u nas najmniej lubiany. Jednakże KROKUS w pełni nas zadziwił. Kompot był tak pyszny, że stał się kolejnym z naszych ulubionych smaków i tym samym przełamał nasz rodzinny stereotyp śliwki.


Podsumowując, przetwory firmy KROKUS są przepyszne! Nic dodać nic ująć. Moje dzieci stwierdziły, ze lepsze niż u mamy, co mówi samo za siebie :D

Polecam w 100 %!!!

Zapraszam na fan page firmy KROKUS , gdzie dowiecie się więcej o produktach tej firmy -----> https://web.facebook.com/krokusprzetwory/?fref=ts.

Pozdrawiam 
Wasza
Żoną być 





4 komentarze: