wtorek, 10 maja 2016

"Recenzja kremu do ciała i twarzy CERA PLUS"

Na Wiosennym spotkaniu blogerów w Gdyni , którego byłam jedną z organizatorem, uczestnicy mieli okazję poznać bliżej firmę CERA PLUS  . Firma ta została również jednym ze sponsorów spotkania, dzięki czemu uczestniczki mogły przetestować jej kosmetyki. Otrzymałam zestaw trzech kosmetyków.



Dzisiejsza recenzja będzie dotyczyła jednego z tych upominków : Krem do ciała i twarzy CERA PLUS.



Kosmetyk ten przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwiej, zaczerwienionej, przesuszonej, ze skłonnościami do atopowego zapalenia skóry. 


Emolientowy krem do twarzy i ciała zawierający:
-olej makademia
-panthenol
-alantoina


Producent zapewnia, że krem intensywnie i długotrwale nawilża naskórek oraz odbudowuje barierę lipidową skóry. Pielęgnuje skórę skłonną do podrażnień i nadmiernego wysuszania. Polecany dla niemowląt od 6 miesiąca życia oraz dla osób dorosłych. 


Krem stosowałam codziennie, systematycznie, według zaleceń. Przyznam szczerze, że rzeczywiście jeśli chodzi o nawilżenie i ochronę skóry skłonnej do przesuszeń sprawuje się on idealnie! Po jego wieczornym stosowaniu moja skóra była nawilżona i delikatna w dotyku przez cały kolejny dzień. Byłam zawiedziona kiedy się skończył :D Opakowanie jest małe , 100 ml. Zdecydowanie powinno być większe. Przyjemny w aplikacji. Niestety zabrakło mi zapachu. Jestem osobą, która uwielbia zapach we wszystkim tym czym smaruje ciało. Krem jest praktycznie bezwonny. Jak to mówią , nie można mieć wszystkiego :P Jeśli chodzi o działanie, tak jak już wspomniałam spełnia swoje zadanie w 100 %. 

Polecam!

Jęli chcecie wiedzieć więcej na temat asortymentu CERA PLUS  zapraszam na stronę główną CERA PLUS.

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 






6 komentarzy:

  1. Agata jesteś również pasjonatką zapachów???

    OdpowiedzUsuń
  2. mi by się przydało takie mega nawilżenie.... ale ja uwielbiam jak moje kremy i balsamy pachna....

    OdpowiedzUsuń
  3. My stosujemy to ja odmiennie wole bez zapachowe sugeruje się składem a nie zapachem są kosmetyki od których mnie mdli

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosia Blue w takim razie kosmetyki Cera Plus są dla ciebie idealne :)

    OdpowiedzUsuń