wtorek, 17 maja 2016

"Recenzja szamponu odżywczego do włosów suchych i zniszczonych CERA PLUS"

Kosmetyki firmy CERA PLUS zagościły na moich półkach z kosmetykami pełną parą. Ostatnio opowiadałam Wam o cudownym kremie do ciała i twarzy, dzisiaj natomiast opowiem Wam o szamponie CERA PLUS
Wiecie doskonale, że włosy to to o co dbam z niezwykłą dokładnością. Mam lekką opsesję na ich punkcie :D Zaczynając używać szampon CERA PLUS odstwiłam wszelkie inne specyfiki po to aby sprawdzić  jego rzeczywiste działanie. 

Szampon odżywczy do włosów suchych i zniszczonych CERA PLUS:


Szampon nie zawiera SLS i SLES! 


Zawiera :

-olej arganowy
-proteiny pszenicy
-aloes
-witaminy z grupy B



Przeznaczony jest do mycia włosów suchych i zniszczonych. Można go używać codziennie. 


Producent obiecuje, że szampon skutecznie oczyszcza i pielęgnuje zniszczone włosy, nadając im zdrowy wygląd, zapobiega rozdwajaniu się końcówek i ogranicza łamliwosć włosów. Ułatwia rozczesywanie. 


Szampon stosowałam co drugi dzień, bez wspomagania innymi specyfikami. Zero odżywek, mase, etc. Włosy mimo to były miękkie i dobrze się je rozczesywało! Byłam w szoku, ponieważ generalnie po samym szamponie na rozczesanie nie mam szans. Natomiast w tym wypadku było inaczej. Włosy wygladały ładnie, w dotyku miękkie i przyjemne. Niestety nie doznałam żadnych zmian dotyczących łamliwości. Być może przy dłuższym stosowaniu bym to odczuła. Szampon przyjemny w aplikacji, zapach leciutki , delikatny, przypominający kosmetyki dla dzieci. Szampon bardzo mi się spodobał, moim włosom również :)

Polecam!!!

Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej na temat kosmetyków CERA PLUS zapraszam na stronę główną CERA PLUS

Pozdrawiam 
Wasza
Żoną być 



2 komentarze:

  1. Ja zawsze muszę po szamponie używać odżywki bo nie mogę włosów rozczesać i tu mnie zaskoczyłas , że po umyciu tym szamponem włosy się super rozczesują i nie plączą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agata Wierzgacz sama jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń