czwartek, 9 czerwca 2016

"Recenzja deserów mlecznych Monte Balance"

Dzięki kampanii TRND miałam okazję testować desery mleczne Monte Balance.


Kampania obejmowała 6 sztuk szesciopaków , co dało łacznie 36 deserów Monte Balance. 20 z nich było przeznaczone dla rodziny, znajomych, sąsiadów itp.


To była najpyszniejsza kampania jaka nam sie trafiła. Jesteśmy rodziną , która uwielbia desery mleczne. Także trafiło idealnie. Dzięki kampanii Monte Balance mogło skosztować wielu moich przyjaciół i członkowie dalszej rodziny. 


Firma Zott postanowiła dac nam równowagę, której potrzebuje każdy z nas, czyli połączenie najlepszych składników Monte i elementów zbalansowanej diety. Monte Balance to połączenie jedynego w swoim rodzaju mlecznego kremu, kuszącej czekolady i zdrowych orzechów z miejszą niż w dostępnych na rynku deserach zawartoscią cukru i tłuszczu, za to z większą zawartoscią białka. 


Nie zawiera polepszaczy, barwników, glutenu ani żelantyny!



Receptura Monte Balance została oparta na najnowszych badaniach na temat zalecanej dziennej dawki spożycia poszczególnych składników przy standardowym poziomie aktywności fizycznej. Jest zgodna z EU Pledge - porozumieniem producentów żywności w Unii Europejskiej, wyznaczającym standardy dla składu i promocji produktów spożywczych skierowanych dla dzieci poniżej 12 roku  życia. 


Zbalansowana dieta Monte Balance to :

BIAŁKO ****
WAPŃ****
ORZECHY LASKOWE****
KAKAO***


Moim zdaniem Monte Balance jest idealne! Nie dość, że pełne wspaniałych składników, które doskonale wpływają na nasz stan zdrowia to jeszcze cudowny smak. Idelane połączenie! Jestem zwolenniczką deserów mlecznych z kakaem. Monte uwielbiam od dawna ale to Monte Balance podbiło moje kubki smakowe! Jestem absolutnie na tak i gorąco polecam!



Moje dzieci również wychowane na Monte na samą wiadomość testu bardzo się ucieszyły. Kiedy wreszcie zaczęliśmy testować zachciewajki moich dzieci na Monte nie miały końca. Tak jak ja pokochały Monte Balance. 



Tak jak wyżej pisałam, dzięki kampanii Monte miało okazję sprbować 20-stu członków mojej dalszej rodziny oraz przyjaciele. Większość ich wypowiadało sie na temat Monte Balance bardzo pozytywnie. Dwóm osobom nie przypadł do gustu.


Reasumując, mój test Monte Balance wyszedł jak najbardziej na tak! Ja i moi testerzy serdecznie polecamy Monte Balance! 






POLECAM!

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 
















2 komentarze: