piątek, 10 czerwca 2016

"Recenzja emolientowego żelu do mycia ciała CERA PLUS"

Na Wiosennym spotkaniu blogerów w Gdyni jako uczestniczki miałyśmy okazję poznać CERA PLUS i jej produkty. Każda z nas otrzymała kosmetyki tej firmy do ptrzetestowania. Jednym z trzech, które ja otrzymałam był emolientowy żel do mycia ciała.


Żel ten jest przeznaczony do codziennego mycia wrażliwej, podrażnionej, przesuszonej i łuszczącej się skury ciała, ze skłonnością do atopowego zapalenia skóry. 


Żel zawiera:

-Panthenol,
-Witaminę E,
-Alantoinę,
-Masło Shea.


Przeznaczony dla niemowlat od 6 miesiąca życia oraz dla osób dorosłych!


Producent zapewnia, że skutecznie żel skutecznie oczyszcza skórę , wygładza ją i nawilża. Nie powoduje podrażnień, wysuszenia i zaburzenia płaszcza hydrolipidowego skóry. Efektem działań żelu jest czysta i świeża skóra bez nadmiernego wysuszenia. 


*********************************************************************************


Żelu CERA PLUS używałam przez kilka tygodni. Jestem osobą o bardzo suchej skórze ze skłonnościami do podrażnień. Aby moje ciało wyglądało zdrowo i świeżo muszę bardzo o to walczyć. Balsamy, sera, masła, etc. Kiedy zaczęłam używać emolientowego żelu do mycia ciała CERA PLUS odstawiłam wszystko co dotychczas używałam tak aby sprawdzic rzeczywiste działanie żelu. Ma on bardzo gęstą konsystencję. Dość ciężko wyciska się go z butelki, co stanowi pewien dyskomfort. Ma delikatny zapach, przyjemny. Jeśli chodzi o jego działanie to jestem dość pozytywnie nastawiona. Świetnie nawilża skórę, wygładza. U mnie ten efekt utrzymywał się do rana. Po wstaniu w tych miejscach gdzie skóra jest bardzo przesuszona musiałam troszkę podbalsamować. Generalnie jestem na plus.

Jeśli chcecie wiedzieć więcej na temat kosmetyków CERA PLUS zapraszam na stronę główną CERA PLUS.

Pozdrawiam
Wasza 
Żoną być 




3 komentarze:

  1. Wygląda na to , że jest super ten żel :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jeśli chodzi o żele to jeden z lepszych jakie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To super że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń