poniedziałek, 20 czerwca 2016

"Recenzja gumy do kreatywnej stylizacji włosów Hegron Poland"

Dzięki współpracy z Twoje Źródło Urody miałam przyjemność testować gumę do kreatywnej stylizacji włosów Hegron Poland.



Producent zapewnia, że dzięki sprężystej konsystencji gumy wystylizujemy najbardziej fantastyczne uczesanie. 


Zdaniem producenta guma przygotowana jest według profesjonalnej formuły, dodaje włosom obętości, efekt jest długotrwały a fryzura elastyczna.


Gumę postanowiłam wykorzystać na stworzenie sobotniej fryzury. Nie jestem dobra w te klocki ale coś prostego potrafię zrobić :) Tak więc, chciałabym Wam pokazać krok po kroku co robiłam z moimi niewdzięcznymi włosami i jaką rolę odegrała tu guma Hegron Poland.

Po pierwsze otworzyłam opakowanie gumy i na co pierwsze zwróciłam uwagę to jej zapach. Cudowny! Dotychczasowe gumy, z którymi miałam do czynienia miały okropny zapach. Ta jest ich przeciwnieństwem. 
Naturalnie moje włosy wyglądają tak:


Aktualnie odrost, ponieważ nie farbuję włosów już od pół roku, zapuszaczam do naturalego koloru. Na zdjeciu widzicie jak moje włosy wyglądają tuż po uczesaniu. 

Kolejno wzięłam się za prostowanie. Pasmo, po paśmie.


Po prostowaniu, wyglądają tak :


Następnie grzywę oddzieliłam od reszty włosów, bo to głównie z nią pracowałam :)


Kolejno nadeszła pora uzyć gumy. Naniosłam ją na grzywę a następnie tapirowałam grzywę grzebieniem. 


Efekt, był taki :


Następnie lekko zaczesałam grzywę do tyłu. Spiełam wsówkami, a z pozostałych włosów zrobiłam kucyka.





Taka oto fryzurka powstała :) Guma mięciutka, nie zasycha w piorunującym tępie jak nie które a włosy po niej nie stają się jak chrusty drzewa. Fryzura utrzymywała się cały dzień. Trwałość jest bardzo dobra. Jeśli chodzi o zmycie jej z włosów. O dziwo, co bardzo mnie zaskoczyło, guma zmyła się przy normalnym, zwyczajnym, jednorazowym użyciu szamponu. 

Polecam w 100 %!!!

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat gumy Hegron Poland, zapraszam :

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 













18 komentarzy:

  1. Efekt fantastyczny. Ja obawiałaby, że będa mi się włosy przetłuszczały

    OdpowiedzUsuń
  2. co prawda nie używam tego typu kosmetyków ale nie twierdzę, że nie spróbuje bo efekt wow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, też ją mam ale dla mnie jest ciut za delikatna ... muszę ja jeszcze wypróbować na mokrych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz włosy ;) nie stosuje gumy na moich włosach ale czasem stosuje do ułożenia fryzurki syna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie przepadam za takimi produktami. ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie przepadam za takimi produktami. ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Daria Jóźwicka wiadomo, że po takich produktachwieczorem trzeba umyć włosy, tj normalne. Ale przez cały dzień fryzura świetnie się prezentowała i efektu przetłuszczenia nie było.

    OdpowiedzUsuń
  8. Siostry dają radę jasne, zawsze warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia a ja właśnie tej delikatności w gumie poszukiwałam bo inne były za mocne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marlena bo dla Twoich długich włosów bedzie ok, ale na moich krótkich to lepsza mocniejsza :D

      Usuń
  10. Agata Wierzgacz noo mój mężuś też używa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Katjuszka no jak to mówią o gustach się nie rozmawia :P Lecz czasem warto sie przeełamać i spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! No nieźle, chyba wypróbuję u siebie skoro można na długie też :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Włoski wyglądają fanie ;) ogólnie nie jestem zwolennikiem gumy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Emilka B. ja też nie byłam a teraz chetnie używam :)

    OdpowiedzUsuń