poniedziałek, 6 czerwca 2016

"Recenzja kapsułek wspomagających szybszy wzrost włosów i zapobiegających ich wypadaniu DERMO FUTURE PRECISION"

Dzięki współpracy z Twoje Żródło Urody przez ostatnie kilka tygodni miałam możliwość testowania dwych kosmetyków. 


Dzisiejsza recenzja będzie dotyczyła Kapsułek wspomagających szybszy wzrosy włosów i zapobiegających ich wypadaniu DF5 WOMAN Dermo Future Precision


Kapsułki:
-wspomagają szybszy wzrost włosów,
-pobudzają pracę cebulek włosowych,
-hamują wypadanie włosów.


Zawierają kompleks rapidity NEW - 5HER TM przyspieszający wzrost włosa!


Opakowanie zawiera 30 kapsułek. Bierze się jedną dziennie, czyli opakowanie wystarcza na miesiąc użytkowania. 




Kapsułki zawierają wiele witamin:
-ekstrat ze skrzypu,
-biotyna,
-cynk,
-selen,
-miedź,
-witamina B1,
-ryboflawina,
-niacyna,
-kwas pantotenowy,
-witamina B6,
-kwas foliowy,
-witamina B12,
-witamina A,
-witamina E,
-witamina C,
-celuloza mikrokrystaliczna,
-dwutlenek krzemu,
-stearynian magnezyu.



Kapsułki używałam regularnie. Jeśli chodzi o zażywanie to podkreślam, że należy je zażyć po posiłku. Łatwe w łykaniu ale polecam zapić dużą ilością wody. Jeśli chodzi o działanie. Nie zauważyłam znacznego porotu włosów z prostego wzgledu, przez miesiąc zażywania nie jest to możliwe, proces musiałby trwać dłużej. Jeśli chodzi o wzmocnienie to owszem. Gubię mniej włosów. Szerego witamin, które posiadają te kapsułki wzbogacają dietę i uzupełniają ewentualne braki. 

POLECAM!

Jeśli na temat kapsułek i innych produktów Dermo Future Precision chcesz wiedzieć więcej zapraszam naich fan page -------->https://web.facebook.com/dermofuture/?fref=ts

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 









9 komentarzy:

  1. Mi się niestety po tego typu suplemętach bardzo odbija nie wiem jak to inaczej ujać chciała bym zregenerowac włosy ale pozostaje jedynie od zewnatrz

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się niestety po tego typu suplemętach bardzo odbija nie wiem jak to inaczej ujać chciała bym zregenerowac włosy ale pozostaje jedynie od zewnatrz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam dużo włosów i ciągle muszę je cieniowac żeby wizualnie było ich mniej , ale niestety od tego cieniowania szybciej niszczą się końcówki :( nie stosowałam jeszcze takich kapsułek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosia Blue miałam to samo dlatego zaznaczyłam , że po posiłku należy je brać lub w trakcie to wtedy to "odbijanie" i nudności sie nie pojawiają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agata Wierzgacz w takim razie Bogu możesz dziękować za taki dar :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super recenzja -- kapsułki extra muszę je zakupić

    OdpowiedzUsuń