środa, 1 czerwca 2016

"Recenzja Somersby"

Bardzo długo czekałam na pierwszą kampanię Streetcom <https://web.facebook.com/streetcom/?fref=ts> . Aż tu nagle otrzymałam pierwszą wspaniałą kampanię Somersby < https://web.facebook.com/Somersby/?fref=ts>. 


Byłam bardzo podekscytowana czytając tego maila. Nie mogłam doczekać się paczki! Wiedziałam, że Streetcom ma bogate kampanie, mimo to paczka przebiła moje najśmielsze oczekiwania. 


Paczka składała się z dwuch dużych butelkowych Somersby , jednej dużej puszki i 24 małych puszek. Testowanie rozpoczęłam już pierwszego dnia po otrzymaniu paczki!




Testowanie rozpoczęłam z mężusiem, który generalnie nie jest zwolennikiem smakowych piw. Natomiast Somersby bardzo mu zasmakowało. Jak to określił : "Smakuje jak kompot". Tak więc "kompot" podkradał mi z paczuchy dość często :D 

Osobiście lubię smakowe piwka od czasu do czasu, tak jedno dla smaczka, na cieplejsze dni. Zdecydowanie byłam zwolenniczką tych smakowych piwek, które miały czerwony kolor. Jakoś ten smak zawsze berdziej mi odpowiadał. Natomiast Somersby jabłkowe bardzo mi zasmakowało! Sama się zdziwiłam, że jest tak smaczne. Nie czuć smaku piwa, co na pewno jest ogromnym plusem dla osób nie lubiacych ani samku ani zapachu standardowego piwa. Jest odpowiednio słodkie i nie zawiera nie wiadomo ile procent bo 4,5. Moim zdaniem taka zawartośc alkoholu jest odpowiednia. Piwo z butelki i puszki smakuje tak samo. Przynajmniej ja nie zauważyłam żadnej różnicy. Co jest kolejnym ogromnym plusem, ponieważ często w puszce piwo smakuje gorzej. 

Somersby testowali ze mną znajomi i rodzinka. Większość opinii na jego temat była bardzo pozytywna. Nawet mój tata, który jest zwolennikiem i smakoszem piwa tradycyjnego określił Somersy jako "smaczne". Większość określiła je ksywką "kompocik" i tak też kompocik został w moim kręgu znajomych i rodziny z bardzo dobrą opinią. 










Wraz z moją grupą testerów polecamy gorąco Somersby !!!













8 komentarzy:

  1. Fajne fotki :-) Koniecznie muszę kupić ten "kompocik"

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie smakowych piw chociaz wole zwykle ze sokiem wiec prawie to samo =D Kompocik musze sprobowac :P

    OdpowiedzUsuń