poniedziałek, 11 lipca 2016

"Potrzebuję sexu i nie zamierzam tego ukrywać!"

Mój mąż pracuje za granicą. Widzimy się co 2,5 miesiąca, czasem co 3 miesiące. Jest wiele rzeczy, które przychodzą mi ciężko gdy jestem sama. Wiele różnych pragnień, potrzeb, które są zaniedbane przez tę rozłąkę. Niestety taki jest koszt życia na odległość….

Jednym z wielu rzeczy których mi brakuje to sex. Tak, tak właśnie to chciałam napisać. Ludzie myślą, że to kwestia przyzwyczajenia, że przecież ja działam jak automat wciskam : STOP i moje pragnienie znika na czas pobytu męża na obczyźnie. Otóż tak się nie dzieje. Choć byłoby to niezłe rozwiązanie :D To, że jestem mamą, to że przecież jestem dorosła i dojrzała to nie znaczy, że potrafię zawsze i wszędzie i w każdym momencie panować nad swoimi uczuciami, emocjami, potrzebami. Oczywiście, że nie! Jestem tylko człowiekiem i jak większość z Was potrzebuję sexu. Wyrzeczenie się go na tak długi czas jest ogromnym wyzwaniem. Wierzcie czy nie, ale jest to jedno z największych trudności, które spotykają mnie podczas mianowania się słomianą wdową.

Mam czasem takie dni, że wsiadłabym w samochód, jechałabym te 1000 km do niego i…. no sami wiecie :P Nie wstydzę się pisać Wam o takich rzeczach bo jest to naturalne, jest to normalne i jeśli macie tak samo, piszcie tu w komentach a jeśli nie to może okażę się, że jestem seksoholiczką i muszę iść na terapię :P :D Nie ma tego złego co na dobre by nie wyszło.

Pozdrawiam
Wasza

Żoną być 

Zdjęcia z pokoju dziecięcego <3 Ostatnie zmiany, nowe dodatki :


Nie dawno zakupione tablice kredowe. Są naklejane, na allegro za niecałe 20 zł z wysyłką cała rolka . 


Bajkowy łuk z filcu <3 Moje twory :)


Nie dawno zakupione łózka dla moich dzieci na allegro. Sztuka 300 zł . PS Narazie koce grają rolę narzutek ale niebawem to się zmieni! 


Pościel Oli . Dorwana w lidlowskich przecenkach za 40 zł. 


Pościel Kapika dorwana w lidlowskich przecenach za 40 zł :)




Kapiś prezenytuje mamy dzisiejszy uszytek. 


To dzisiaj stworzyłam wraz z dziećmi . Jest to nazwany przeze mnie autorki pasek nauki :D Tapeta - allegro. 10 m za 70 zł. 


Moje filcowe twory. 





Wesołe okienko na świat. Firanki dostosowane do koloru ścian in oczywiście do moich dwójki urwisków. Kupione na allegro. Sztuka 17 zł :) Przerownione po swojemu ;) Serducho pepko za dyszkę. Poduchy nazbierane w konkursach :D 




Lampion na żarówkę dorwany w przecenach w pwpko za 3 zł :D


17 komentarzy:

  1. Łał ale wszystko świetnie wyszło :-) a jeśli chodzi i sex nie ma z tym problemy bo maz na miejscu ale faktycznie tak pomyśleć oszakqlabym 2-3 miesiące bez Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo. Ze mnie znajomi się śmieją ze mam pajęczyny haha

      Usuń
  2. Znam to oboje dostawaliśmy świra. Ale właśnie przeprowadziłam się do męża... polecam właśnie to rozwiązanie... po co z tego rezygnować. Będzie czas w starości być może :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście za kilka miesięcy mój maz po ponad 4 latach wraca na stałe do Pl także jest nadzieja. Tak jak mówisz młodość przemija . Trzeba korzystać z niej póki można.

      Usuń
  3. ja meza mialam teraz 1.5 miesiaca w domu to mialam do syta ;) ale tez nam brakuje tego jak tylko jest w trasie.. takze nie jestes sama :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem sama jakiś czas i brakuje mi tez.I zauważyłam taką rzecz,ze zaczynam rozumieć ludzi,którzy potrafią oddzielić pożądanie od miłości.Co innego mając partnera i mając komu być wierną.Ale jak człowiek jest sam,to czasem ma się ochotę chociażby na mały romans,bo prawdziwą miłość trudno znaleźć ale potrzeba i seksu i bliskości drugiej osoby jest zawsze.Nie znoszę jak ktoś mowi,ze mam dzieci to mam wszystko bo to przecież nie to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ze nie ! Dzieci a partner to zupełnie inne uczucia. Ma prawo być Ci brak tak jak mi. Z tym ze tak naprawdę ty masz prawo szukać sobie nawet przygód bo jesteś wolna. Ja muszę starać się aby mimo wszystko pokroić ten brak.

      Usuń
    2. Oczywiście ze nie ! Dzieci a partner to zupełnie inne uczucia. Ma prawo być Ci brak tak jak mi. Z tym ze tak naprawdę ty masz prawo szukać sobie nawet przygód bo jesteś wolna. Ja muszę starać się aby mimo wszystko pokroić ten brak.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam co drugi weekend męża więc nie narzekam ale zdarzyło się nie raz że dłużej go nie było i wtedy bardziej się stęskniła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteś stosunkowo w lepszej sytuacji :*

      Usuń
  7. W koncu zasiadlam do komputera by ci skomentowac tutaj =D Nie mialam czasu wczesniej .Przede wszystkim piekny pokoj.Podziwiam Cie ,ze dajesz rade z tym wszystkim sama choc widze,ze mega tesknisz za mezem i bliskoscia.Takie odnosze wrazenie patrzac na Twoj prywatny profil.Tadzisz sobie sama ze wszystkim,dom i dzieci na Twojej glowie.Jednoczesnie majac meza daleko to tak jakby go nie bylo.Ale wracajac do tematu:wcale Ci sie nie dziwie,ze potrzebujesz sexu.To normalne zwlaszcza gdy brak partnera obok wtedy ta potrzeba jest jeszcze wieksza niz gdyby byl obok.Znam to z wlasnego doswiadczenia.To tak jak para zakochancow w mlodosci mieszkajaca w innych miejscowosciach.Tesknia za soba i za bliskoscia! Wytrwalosci Kochana zucze!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem o czym piszesz, bo był czas, że mój mąż wyjechany był na ponad pół roku i było mega ciężko bez niego, ale nadrobiliśmy wszystko, jak wrócił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żyć nie umierać nooo to nadrabianie jest najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń