środa, 31 sierpnia 2016

"Kuracja na porost włosów - część I "

Jakiś czas temu ściełam włosy. Zaczęłam tego mocno żałować , bo całe życie w długich a tu bach. Owszem wyglądam młodziej etc ale nie czuję się tak jak tego oczekiwałam. Dlatego też postanowiłam działać! Jednego wieczoru do późnej nocy czytałam kilkadziesiąt opinii i relacji na temat wielu firm oferujacych kosmetyki na porost włosów. Wyszukałam w nich te, które swą pozytywną opinią ociekały na różnych blogach ale również forach. Postanowiłam więc co miesiąc stosować inną kurację i opisywać Wam efekty na blogu. 

Pierwsza moja kuracja, którą stosuję już od półorej tygodnia są:

1) Szampon dla włosów osłabionych i zniszczonych GREEN PHARMACY 




Według producenta wyciąg z rumianku wzmacnia, regeneruje, łagodzi podrażnienia i swędzenie skóry, odżywia cebulki włosów. Zawiera flawonoidy zwalczające wolne rodniki. Przwyraca włosom zdrowie, daje piekne, naturalne refleksy. Bogactwo witaminy C , naturalnego przeciwutleniacza oraz witamina B3 , poprawia stan skóry głowy. Szampon daje włosom lekkość , połysk, elastyczność i nawilżenie.
Kupowałam go w Rosmman za niecałe 10 zł 350 ml. 

2) Wcierka do włosów w postaci olejku łopianowego z czerwoną papryką GREEN PHARMACY


Według producenta naturalny olej z korzenia łopianu wzmacnia struktórę włosów, odżywia ich cebulki. pobudza wzrost, zmiejsza łojotok. Działa przeciłupieżowo. Czerwona papryka pobudza mikrokrążenie skóry głowy, co ułatwia wnikanie składników aktywnych olejku do korzeni włosów. Włosy są gęstsze i mocniejsze, lśniące, pełne życia. 
Stosuje się ją dwa razy w tygodniu . Nakłada sięna skórę głowy i trzyma przez około pół godziny. Potem myje się głowę szamponem. 
Kupiłam ją w lokalnej drogerii za niecałe 6 zł. 

3) Calcium pantothenicum Jelfa 


Lek zawiera pantotenian wapnia, który jest związkiem kwasu pantonowego ( witamina B5) i wpania. Kwas pantotenowy, w komurkach organizmu ludzkiego, wystepuje głównie w koenzymie A, który jest niezbedny w wielu procesach metabolicznych, zwłaszcza w przemianie węglowodanów i tłuszczów oraz białek. Kwas pantotenowy bierze udział w procesach wzrostowych organizmu, wpływa na regenerację skóry, wzrost włosów i paznokci. 
Bierze się od 1 do 6 tabletek dziennie. 
Zakupiałam w aptece za 7,99 zł. 

Te trzy specyfiki będę stosowała przez miesiac i opisze Wam efekty , czyli porost włosa jaki uzyskałam . Chciałabym jeszcze opisać mój stan włosów przed kuracją: farbowane, wypadające, cienkie, zniszczone. Średni, miesięczny wzrost mojego włosa przed kuracją to ok 1 cm. 

Teraz czekamy na efekty <3 


*******Miesiąc minął i..... Jest całkiem niezły efekt! Włosy przez miesiąc wzrosły mi o 2 cm. Miejscami 1,5 cm. Jestem zadowolona z kuracji. Wcierka wywołuje przyjemne mrowienie. Dozownik nie zbyt fajny, ponieważ leje się z niego jak z kranu.  Tabletki stopniowo zwiększałam ( w kwestii dawki, zaczęłam od podanego minimum na ulotce a skończyłam na maximum). Szampon również niezły. Włosy po nim przyjemne, miekkie i pachnące. Teraz, zby nie przyzwyczajać włosów i skóry głowy do jednego specyfiku, sięgnęłam po co innego, ale o tym juz w kolejnym poście o poroście włosów. Bądź co bądź tą kurację bardzo polecam! 

Pozdrawiam 
Wasza
Żoną być 



10 komentarzy:

  1. chyba warte wyprobowania ;) ja tez musze cos zaczac stosowac..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana u mnie teraz przez kilka miesięcy będzie cykl różnych produktów także zapraszam do wspólnego działania ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Za 2 i pół tygodnia będzie wszystko jasne :D

      Usuń
  3. Czekam w takim razie na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To muszę koniecznie spróbować bo mam wrażenie, że ostatnio rosną mi coraz wolniej

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, mi aktualnie lecą włosy po ciąży więc temat na czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wypadanie świetna jest wcierka : 2 żółtka jaj, łyżka olejku rycynowego, łyżka nafty kosmetycznej. Wymieszać , wetrzeć w skórę głowy, założyć folię i ręcznik , trzymać 60 min , następnie umyć włosy sxzamponem z jaknajmiejszą ilością chemii, dwa razy i tak raz w tygodniu przez 3 miesiące .

      Usuń