piątek, 9 września 2016

"Akcesoria do sprzątania, które musisz mieć!"

Fani mojego Fan Page na Facebook wiedzą, że odnośnie porządków w domu mam totalną obsesję. Lubię czystość, zapach środków czyszczących. Mam obsesję na punkcie kupowania wszelakich akcesoriów do sprzątania. Też tak masz? W takim razie ten post jest dla Ciebie.


Ostatnimi czasy odkryłam cudowne ściereczki z mikrofibry firmy Stella. Tak nawiasem uwielbiam mikrofibrę. Używam nie tylko do sprzątania mieszkania ale również samochodu. Tak więc wracając do tematu firma Stella oferuje nam ściereczki z mikrofibry do mebli i sprzętu RTV oraz ściereczkę z mikrofibry do szyb i luster.


Ściereczka do szyb i luster jest moją perełką w domowych akcesoriach do sprzątania. Używam ją zarówno do okien jak i do wszelkiego rodzaju szybek, luster i szklanych ramek, które mam w mieszkaniu. Dlaczego jest taka idealna? Bo nie pozostawia smug! Tak jest! Nie trzeba polerować, dmuchać , chuchać, etc . Z nią mycie okien jest szybkie, łatwe i przyjemne! 


Ściereczkę można wyprać i spokojnie używać przy następnym sprzątaniu ;) 


Ściereczka dostępna w sklepie internetowym Stella za 7,58 zł -----à http://sklep.stella.com.pl/stella/pl/produkty-z-mikrofibry/90-sciereczka-z-mikrofibry-do-szyb-i-luster.html


Ściereczka z mikrofibry do mebli i sprzętu RTV jest kolejną moją perełką w akcesoriach do sprzątania. Naprawdę świetnie zbiera kurz, jest delikatna dla sprzętów domowych i tak jak poprzednią można wyprać i stosować ponownie. 



Ściereczka dostępna jest w sklepie internetowym Stella za 7,58 zł -----à http://sklep.stella.com.pl/stella/pl/produkty-z-mikrofibry/132-sciereczka-z-mikrofibry-do-mebli-i-sprzetu-rtv.html


Przyjemna w stosowaniu , idealna do wszelkiego rodzaju mebli.



Jeżeli tak jak ja uwielbiasz ułatwiać sobie sprzątanie takimi cudeńkami to polecam serdecznie!

Zapraszam Was również na Fan Page Stella ------>https://web.facebook.com/StellaPackSA
oraz na ich stronę internetową ----> http://stella.com.pl/

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 










12 komentarzy: