czwartek, 8 września 2016

"Nowe odkrycie perfekcyjnej Pani domu"

Chciałabym się z Wami podzielić moim ostatnim odkryciem, którym są zapachowe worki na śmieci. Jestem osobą, która uwielbia gdy w mieszkaniu ładnie pachnie. Używam wiele produktów, które pozwalają mi otoczyć moje gniazdko pięknym zapachem. Całkiem przypadkowo natknęłam się na Fan Page firmy Stella na lawendowe worki zapachowe. Czytałam na ich temat wiele pozytywnych opinii Pań domu i sama postanowiłam je przetestować. 


Worki mieszczą 60 litrów, jest ich 10 sztuk w opakowaniu. Posiadają taśmę ściągającą. Pachną lawendą. 


Worki są mocne, nie prześwitują i dzięki temu nie widać co jest w środku. Zapach jest ładny, przyjemny. Czuć go jak tylko otwieram szafkę w której włożony jest śmietnik. Właśnie na tym mi zależało :)


Worki dostępne w sklepie internetowym Stella za 7,36 zł -----à http://sklep.stella.com.pl/stella/pl/51-stella-worki-na-smieci-lawendowe-z-tasma-sciagajaca


Osobiście jestem bardzo zadowolona z worków zapachowych Stella. Spełniły swoje zadanie. Polecam Wam serdecznie!

Jeśli potrzebujecie więcej informacji na temat produktów Stella zapraszam Wam na ich Fan Page na Facebooku -----à https://web.facebook.com/StellaPackSA?fref=ts
oraz na ich stronę internetową w której znajdziecie wszystkie aktualności ---à http://stella.com.pl/
i również do sklepu internetowego , w którym możecie zakupić wyżej opisane worki i wiele innych przydatnych każdej perfekcyjnej Pani domu rzeczy ---à http://sklep.stella.com.pl/stella/.

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 



16 komentarzy:

  1. Akurat nie lubię zapachowych rzeczy (kwestia alergii), ale bardzo podoba mi się kolor worków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kucze takich cudow jeszcze nie widzialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie ekstra :) pierwsze słysze o pachnących workach :) myśle ze jak zobaczę takie w sklepie to kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można przez neta zamówić ;) Polecam !

      Usuń
  4. A ja używam zapachowych worków i to chyba nawet z tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chce nic mówić nie ale muszę je mieć ! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem je kupuje ;) lubię zapachowe worki i do tego ta taśma rewelacja :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam je i tez pochwalę ;-) Monika Flok

    OdpowiedzUsuń