piątek, 16 września 2016

"Pomocnik numer 1 w dniu mopa"

Kiedy nadchodzi weekend każda Pani domu ma ten sam odpoczynek, zwany przeze mnie dniem mopa :P Im jesteśmy bardziej w tej kwestii doświadczone, tym więcej znajdujemy rozwiązań aby ten właśnie dzień był dla nas przyjemniejszy. Zawsze byłam zwolennikiem ścierek wielorazowych. Po pierwsze są przydatne do ścierania wszystkiego, po drugie można je wyprać i ponownie wykorzystać. Ostatnio natknęłam się na ściereczki uniwersalne firmy Stella


Kiedy nadchodzi weekend każda Pani domu ma ten sam odpoczynek, zwany przeze mnie dniem mopa :P Im jesteśmy bardziej w tej kwestii doświadczone, tym więcej znajdujemy rozwiązań aby ten właśnie dzień był dla nas przyjemniejszy. Zawsze byłam zwolennikiem ścierek wielorazowych. Po pierwsze są przydatne do ścierania wszystkiego, po drugie można je wyprać i ponownie wykorzystać. Ostatnio natknęłam się na ściereczki uniwersalne firmy Stella


Ściereczki są delikatne, chłonne i nie zajmują dużo miejsca. 


Ściereczki dostępne są w sklepie internetowym firmy Stella , ich koszt wynosi 12,02 zł -----> http://sklep.stella.com.pl/stella/pl/produkty-do-czyszczenia/346-st-sciereczki-uniwersalne-na-rolce-40-szt.html.




Sprawują się do ścierania praktycznie wszystkiego! Od mebli poczynając, po plastiki w samochodzie. Ja stosuję je do wszystkiego. Świetne zarówno do ścierania na mokro i na sucho!


Ponadto są doskonałe do odsączania warzyw, owoców, frytek etc. Dużo lepsze niż ręczniki papierwie, ponieważ pod wpływem wilgoci nie rozwalają się. 

A co jest w nich, jak dla mnie najcenniejsze, to fakt, że można je wyprać i stosować ponownie.

Podsumowując, ściereczki uniwersalne Stella są wspaniałe. Mogę je polecić z czystym sumieniem każdej/ każdemu z Was. 

Zapraszam Was na Fan Page firmy Stella, gdzie możecie odkryć więcej takich perełek----->https://web.facebook.com/StellaPackSA oraz na stronę internetową------> http://stella.com.pl/.

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 
 











8 komentarzy:

  1. Też lubię takie ściereczki, ale pierwszy raz spotkałam się z takimi, które można prać.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię tylko jednorazowe i w weekend nie sprzątam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może powinnam wreszcie zacząć używać takich wielorazowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wielorqxowych nie wiedziałam :-) muszę spróbować Monika Flok

    OdpowiedzUsuń