poniedziałek, 19 września 2016

"Recenzja profesjonalnego urządzenia masującego do usuwania zmarszczek Dermo Future Precision"

Dzięki współpracy z Twoje Żródło Urody  miałam mozliwość, przez ostatnie 30 dni testować urządzenie masujące do usuwnia zmarszczek i do tego gratis otrzymałam intensywną 30-dniową kurację odmładzająco-wygładzającą, dzięki czemu mogłam połączyć oba w wieczorne domowe spa Dermo Future Precision


Kuracja zawierała w sobie:

1) Profesjonalne urządzenie masujące do usuwania zmarszczek pod oczami i w okolicy ust




Jest to profesjonalne urządzenie masujące do likwidacji zmarszczekoraz wprowadzenia substancji aktywnych zawartych w kremiew głębsze warstwy skóry. 

2) Intensywna 30-dniowa kuracja odmładzająco-wygładzająca:


a w niej:

a) preparat dotleniający z koenzymem Q10



b) kapsułki elastyny zwiekszające napiecie skóry 








c) aktywny kolagen w żelu



Wszystkie te specyfiki stosujemy codziennie, wieczorem, przez 30 dni. Na oczyszczoną skórę nakładamy połaczenie kapsułki elastyny z trzema dawkami aktywnego kolagenu. Wmasowujemy. Następnie nakładamy preparat dotleniający. Wmasowywać te specyfiki możemy palcami ale jeszcze lepszym rozwiazaniem jest własnie wcześniej przedstawione urządzenie masujące. Cały zabie trwa około 15 minut. 

Producent obiecuje:

-większą elastyczność, 
- zwiekszoną retencję wilgotności, 
- gładki jedwabisty wygląd, redukcja zmarszczek mimicznych. 

Ja stosowałam kurację przez 30 dni. Przyznamszczerze, że mam dwie zmarszczki, których chciałabym sie pozbyć. Niestety kuracja nie przyniosła aż takiego efektu. Natomiast twarz jest bardziej napieta, ładniejsza wizualnie, lepsza w kwestii nakładania makijażu.  Urządzenie masujące idealnie masuje skórę twarzy i pomaga w lepszym wchłanianiu się specyfików. Ponadto cała ta kuracja to rewelacyjny sposób na cidzinne, wieczorne, domowe spa, które może sobie ufundować każda z Was. Ja napawałam się masażami pzrez 30 dni i nie zamierzam z tego rezygnować <3 

Zapraszam Was na Fan Page Dermo Future Precision , gdzie możecie dowiedzieć się więcej na temat tego zestawu i wielu innych ;) ---------> https://web.facebook.com/dermofuture/?fref=ts

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 










6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł taki zestaw a masaż tym urządzeniem na pewno jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , bardzo fajne odczucia. Odpreżenie na maxa ;)

      Usuń
  2. Mnie by się przydało to profesjonalne urządzenie masujące do usuwania zmarszczek pod oczami i w okolicy ust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja poprosze to urzadzenie;) Monika F

    OdpowiedzUsuń