środa, 7 września 2016

"Recenzja perełek zapachowych Lenor Unstoppables"

Dzięki stronie everyday.me miałam możliwość brania udziału w akcji testerskiej produktu Lenor Unstoppables. Niezmiernie ucieszyłam się z możliwości przetestowania nowego produktu firmy Lenor , ponieważ używam regularnie produktów owej firmy i jestem z nich bardzo zadowolona. 

Otrzymałam następujący  zestaw startowy :









Oryginalne opakowanie było do mojego użytku. 


Zestaw próbek był dla osób, które zaangażowałam w kampanię. W tym: rodzina, przyjaciele, znajomi oraz fani na Fan Page na Facebooku. 








Moje zdanie na temat perełek zapachowych Lenor Unsotppables jest bardzo pozytywne! Opakowanie jest przyjemne w aplikacji, estetyczne. Perełki wsypuje się do bembna pralki a następnie wkłada sie pranie. Proszek i płyn do płukania wlewa się jak zwykle. Pranie tuz po wypraniu pachnie cudownie! Najważniejszy jest jednak fakt, że perełki w przeciwieństwie do wszystkich innych środków do prania utrzymują swój zapach przez kilka tygodni, jeśli ubrania przechowywane są w szafie. I to jest fakt! W każdej mojej szafie czuć jego piekny zapach . 

Zdecydowana większość osób, które otrzymały ode mnie próbki Lenor Unstoppables, bądź podjeła rozmowy na ich temat jest z nich bardzo zadowolona. Opinie przede wszystkim są pozytywne i to również potwierdza to, że są warte zakupu. 

Ich cena to około 25 zł . U nas dostępne są w Carrefour.

Polecam w 100 %!

Pozdrawiam 
Wasza
Żoną być 






12 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie miałam okazji przetestować...

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę coś dla mnie! :) Uwielbiam jak zapach świeżego prania długo unosi się w powietrzu. Każdy płyn zazwyczaj ulatnia się po kilku chwilach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak ! Długo czekałam na takie cudeńko zapachowe no i jest ;) Polecam :)

      Usuń
  3. Zobaczymy jak u nas zdadzą test :-) MonikaFlok

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcialam sie dostac do tego projektu ale sie nie udalo :( Szkoda, a cena jest powalajaca, pewnie jesli ich sama nie wypróbuje to ich nigdy nie kupie no chyba ze potanieja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie są tanie. Ael warto sobie kupić chociaż do tyh rzeczy które długo leżą w szafach ;)

      Usuń
  5. A ja jakoś do takich testów się nie rwę, bo mam wrażenie próbuje mnie wykorzstać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm zależy co masz na myśli. Najważniejsze jest nie lizać dupy ;) Coś jest ciulowe pisz o tym, coś jest dobre pochwal ;)

      Usuń
  6. Nie miałam okazji ich wypróbować. A lubię jak pranie ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń