piątek, 30 września 2016

"Sposób na przechowywanie żywności"

Impreza, masa różnych potraw i jedna lodówka. Jak sobie radzić z mieszającymi się zapachami ? Jak uniknąć przechodzenia zapachów z jednej potrawy na drugą? Ten post nada Wam idealne rozwiązanie odwiecznego kuchennego problemu. 


Folia do żywności oddychająca firmy Stella u mnie sprawdziła się rewelacyjnie. Niedawno obchodziliśmy urodzinki synka. Początkowo miało być tylko ciacho ale, że jestem zwolenniczką mięs i sałatek rozbujałam swą kuchenną wyobraźnię i powstały różności. Kiedy wszystko ułożyłam pięknie na miseczki, owinęłam folią Stella i włożyłam do lodówy ;) Folia oddycha więc nie ma możliwości popsucia się jedzonka. Wszystko na drygi dzień wyglądało tak pięknie jak przed zapakowaniem. Ponadto jak otwierałam lodówkę nie czułam kilkunastu zapachów a sałatka smakowała  i pachniała sałatką a mięsko mięsem ;)




Folia do żywności Stella dostępna jest w ich sklepie internetowym za 5,93 zł za 30 metrów ------http://sklep.stella.com.pl/stella/pl/folie-kuchenne/17-folia-do-zywnosci-30-m-box.html


Zapraszam również na Fan Page Stella gdzie można znaleźć wiele nowości, które ułatwią nam życie ;) --------> https://web.facebook.com/StellaPackSA

Polecam serdecznie!

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 




12 komentarzy:

  1. też często korzystam z tego sposobu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozwiązanie:) też je stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyczna metoda zawsze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam bardzo dobrze firmę, to jeden z naszych dostawców (zboczeniec w sobote o pracy gada :D ) Też nie lubię, gdy ciasto przesiąka innymi zapachami i nie daj boże smakami z lodówki! Moja ex-Teściowa zafundowała nam raz...ciasto CEBULOWE, myślałam, że padnę, gdy go spróbowałam. Krem przesiąkł obranymi cebulami, które jedna z jej córek schowała do lodówki... fuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg masakra ! To faktycznie fuj.Teżjestem strasznie na to przeczulona ;)

      Usuń
  5. Również stosuję tą metodę :) najlepsza jest :)

    OdpowiedzUsuń