poniedziałek, 3 października 2016

"Kuracja na porost włosów cz. II"

Od jakieś czasu testuję kosmetyki na porost włosów. Ostatnia sprawdziła się całkiem nieźle i poleciłam ją Wszystkim, ponieważ na prawdę jest warta uwagi. Od dwóch tygodni natomiast stosuję inną kurację, w której w skład wchodzą:

1) Szampon z wyciągiem z bursztynu Jantar : pielegnuje, wzmacnia, odżywia włosy, chroni przez szkodliwym działaniem czynników zewnętrzynych, stymuluje wzrost, przedłuża cykl życia włosa, przywraca włosom zdrowy wyglad, ułatwia rozczesywanie. Płaciłam za niego 10 zł w Rossmanie. 




2) Odżywka z wyciągiem z bursztynu Jantar - wciera się w skurę głowy codziennie, bez względu na to czy włosy są suche czy mokre; hamuje wypadanie włosów, stumuluje ich wzrost, odżywia. 



3) Calcium pantothenicum Jelfa 50 szt - wspiera naturalny wzrost włosów i paznokci , 1-6 tabletek dziennie. Zakupiłam w aptece za 7,99 zł.


4) Folik - kwas foliowy, 1 tabletka dziennie; Podobno świetnie działają na porost włosów;  Zakupiłam za niecałe 10 zł w aptece.


Dwa tygonie kuracji za mną , dwa przede mną. Na razie nie zdradzę Wam czy są efekty czy nie ;) Dowiecie się niebawem - śledźcie mojego blogaska :*

PO MIESIĄCU STOSOWANIA :

Niestety nie mam dla Was dobrych wiadomości. Włosy urosły mi niespełna 1 cm przez cały miesiąc. Jest to mój normalny przyrost, uzyskiwany bez specyfików. Generalnie szampon jest fajny w kwesti pielęgnacji. Włosy są po nim puszyste, ładnie wyglądają, świecą się. Niestety na przyrost włosa nie miał wpływu. Jeśli chodzi o wcierkę na porost Jantar, prócz braków efektów we wzroście jestem negatywnie nastawiona, ponieniaż na opakowaniu jest napisane że starcza na conajmniej 3 tygodnie, mi starczył z ledwością na 2... W kwestii tabletek, trzeba oczywiście dłużej poczekać na efekty, czyli 3 miesiace. Inaczej niż w przypadku zestawu Jantar gdzie producent obiecuje efekty po pierwszej kuracji. 

JESTEM NA NIE....

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 




16 komentarzy:

  1. wredotka no :) a jestem ciekawa bardzo efektow bo też bym chciała żeby mi włosy szybko rosły :) no to zostało czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy idealnie reagują na jantar - jego mogę polecić w 100000% :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również słyszałam o nim śwoetne opinie :)

      Usuń
  3. Te odzywke i szampon bardzo czesto mozna kupic w biedronce nawet byly w stalej sprzedazy a jak byly w roznych akcjach to potem na wyprzedazy po 3 czy 4 zl nawet byly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że nie widziałam ich u nas ;) Być może przegapiłam, ale dobrze wiedzieć ;) Po co przepłacać ;)

      Usuń
  4. Ależ jestem ciekawa :) chyba się nie doczekam :P :P :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy rosną dość szybko bez żadnych specyfików, więc nie muszę szukać takich specyfików. Niestety mimo tego, że rosną i są bardzo grube, brakuje im nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. na włosy ja tez poprosze;) ale na wypadanie ;) Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wypadanie Kompres z dwuch żółtek, łyzki nafty kosmetycznej i łyżki oleju rycynowego. Raz w tygodniu przez godzine na głowie , nakładając czepek, bądź jakąs folię żeby trzymało ciepło. Stosować przez 3 miesiace.

      Usuń