środa, 12 października 2016

"Libster Blog Award 2016 - TRZY nominacje :O"

Zwlekałam, zwlekałam, ale trzy nominacje wręcz zmusiły mnie do ruszenia dupecji i odpowiedzenia na wyzwanie :D Tiaaa 3 nominacje razy 11 pytań to daje hmmmm chyba pół mojego życia :P No dobra to poznacie moją złą i niecną naturę :P 


ZASADY:

Należy odpowiedzieć na 11 pytań i następnie nominujesz 11 blogerów zadając im 11 pytań , informując ich o nominacji. Nie możesz nominować osoby, która Cię nominowała < Oh Życie udało Ci się bo chciałam cie czmychnąć :P > .

Pierwszą nominację otrzymałam od cudownej Kasi z Porady Mamy Kasi :

1. Twój największy sukces życiowy?

W kwestii zawodowej to napewno zdobycie tytułu magistra. Natomiast w kwestii prywatnej to oczywiście dzieci : Oliwka i Kacperek. 

2. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?

Bez fajek rzecz jasna :D Palę, lubię palić i na coś trzeba umrzeć, no nie?

3. Masz jakieś ulubione hasło/cytat motywacyjny?

"W zyciu nie chodzi o to aby przetrwać burzę, ale o to by umieć tańczyć w deszczu"

4. Czy masz książkę do której wracasz?

Biblia. 

5. Czy jest coś, czego nigdy byś nie zjadła?

Okrasa.

6. Najwieksza szalona rzecz jaką zrobiłaś?

Serio? No dobra... Ucieczka z domu na 3 tygodnie mając niecałe 17 lat.

7. Co było pierwsze, jajko czy kura?

Bóg stworzył kurę a ona jajo , więc kura. 

8. Skąd czerpiesz inspirację?

Z życia. 

9. Twoje najwieksze marzenie?

Dużo mam wielkich marzeń. Ale takie naj naj. To szczęście rodzinne i to abyśmy znowu wszyscy byli razem.

10. Za co jestes najbardziej wdzięczna losowi?

Nie wierzę w los. 

11. Jakie jest Twoje najpiekniejsze wspomnienie z dzieciństwa?

Zabawy w "Miss Polonia" hahaha


Dziękuję Kasiu za nominację <3

Drugą nominację otrzymałam od M.O.P.P. My lovery world  :

1. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?

Tak.

2. Ulubiona strona internetowa?

Allegro <3 Zakupy lekiem na wszystko XD

3. Co w sobie lubisz, a czego nie?

Uwielbiam moją pedantyczną zdolność planowania, nie lubię naiwności. 

4. Czego nigdy byś nie zrobiła?

Chyba nie ma dla mnie rzeczy nie możliwych :D

5. Co najbardziej lubisz w byciu mamą?

Słowa z ust dziecka : "Kocham Cię mamo".

6. Wygrywasz w totka, co robisz?

Ściągam męża z za granicy i budujemy dom na wsi. 

7. Kto lub co jest Twoją inspiracją w życiu?

Moje doswiadczenia. 

8. Gdybyś była książką to jaki byłby jej tytuł ?

"Zakręcone życie Leny"

9. Co myślisz o pzrekłwaniu uszu dzieciom?

Myślę, że to swoista decyzja każdego rodzica, a osobiście nie widzę w tym nic złego.

10. Dlaczego wogóle piszesz bloga?

Lubię pisać i kocham ludzi. 

11. I co byś zrobiła, gdyby jutra miało nie być?

Przytuliłabym mocno moje dzieci i wpatrywała się w nie bez końca. 

Dziękuję serdecznie za nominację <3


I trzecia nominacja od szalonej babeczki Oh Życie :

1. Twoja ulubiona pora roku to... dlaczego?

Lato, ponieważ kocham ciepło :P

2. Czym kierujesz się w doborze otaczajacych Cię ludzi?

Raczej przeczuciem, tym jak się dogadujemy, czy mamy wspólne tematy, priorytety.

3. Jaka książka zapadła Ci najbardziej w pamięć?

"Resocjalizacja" B. Urban i J. Stanik moja studencka bilia :P

4. Twoje motto życiowe brzmi:

"Wzyciu nie chodzi o to aby przetrwać burzę, ale o to by umieć tańczyć w deszczu"

5. Jaka kest Twoja mocna strona?

Planowanie. 

6. Dlaczego postanowiłaś zostać właśnie blogerem?

Lubię pisać i kocham ludzi.

7. Co daje Ci motywację do działania w momencie kiedy brakuje Ci siły?

Odpoczynek w rodzinnej wsi.

8. Jes coś w Twoim życiu co byś zminiła gdybyś mogła cofnąć czas?

Owszem, nie zgodziłabym się na wyjazd męża za granicę.

9. Jako dziecko marzuyłas o... dlaczego?

Żeby zostać zakonnicą :P Lubiłam się modlić ;)

10. Jaki jest Twój ulubiony deser?

Owoce.

11. Masz do wyboru jedno miejsce na ziemii żeby spedzić wakację gdzie by to było?

Brazylia <3

Dziękuję za nominacje :*

No dobra teraz moja kolej :D :D :D Moje pytania brzmią następujaco:

1. Jakiego obowiązku domowego najbardziej nie lubisz?

2. Co najbardziej irytuje Cię w wychowywaniu dzieci?

3. Pracujesz zawodowo, jesli tak jako kto?

4. Jaki Blog najbardziej szanujesz?

5. Co chcesz osiągnąć prowadząc Bloga?

6. Czy jesteś zadowolona/y ze swojego życia?

7. Czego najbardziej Ci brakuje?

8. Twoje uzależnienie to.... ?

9. Słone czy słodkie?

10. Czy akceptujesz siebie?

11. Twoja najwieksza wada?

Do odpowiedzi na powyższe pytania nominuję :












Czekam na Wasze odpowiedzi :D 




6 komentarzy:

  1. dzięki Marlena za odpowiedzi :) piękne motto i życzę spełnienia marzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację ;) nie dawno odpowiadałam na pytania z libster blog więc dopiszę do tego posta odp. na Twoje odpowiedzi ok ? :)

    OdpowiedzUsuń