piątek, 7 października 2016

"Przepis na łatwe babeczki"

Mam dzisiaj dla Was świetny, prosty przepis na babeczki, który wykona nawet najgorsza kuchara :D

Składniki:

1.      2 szklanki mąki
2.      2 łyżeczki proszku do pieczenia
3.      0,5 szklanki cukru
4.      2 łyżeczki cukru waniliowego
5.      1 jajo
6.      0,5 szklanki oleju
7.      1 szklanka mleka


Suche składniki wsypujemy do miski i mieszamy :


Następnie dodajemy resztę składników i miksujemy.


Przekładamy masę na foremki, mniej więcej centymetr od góry. 


Ja nie posiadam blachy do babeczek , ale użyłam foremek do babeczek Stella. I mimo tego, że bez specjalnej blachy piekłam, foremki Stella idealnie się sprawdziły. Babeczki wyszły świetnie! Nic się nie rozlało, nic nie rozwaliło. 


Coś dla dzieci i dla dorosłych ;) Różne obrazki, które zawsze zachęcą do zjadania ;) Kacprowi najbardziej spodobały się formeki z pingwinami , Oli również. Zachwyceni byli! Mi natomiast najbardziej spodobały się różowe <3 





Babeczki pieczemy 25 min w temperaturze 180 stopni. 


Smacznego!

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 








6 komentarzy:

  1. Uwielbiamy babeczki :) mam trochę inny przepis więc muszę wypróbować te Twoje :) A foremki świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny przepisik:) pewnie go przetestuję w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować mówisz że łatwe to może podałam Monika Flok

    OdpowiedzUsuń