środa, 26 października 2016

"Recenzja jogurtów Zott Primo"

Dzięki TRND miałam możliwość testowania 32 jogurtów naturalnych Zott Primo


Dostęone w 8 wariantach smakowych:

1) Cztery smaki chrupiącego szaleństwa :

- Crunchy Choco Banana 
- Cripsy Tropical
- Cripsy Nuts
- Crunchy Honey 

2)Cztery smaki owocowego zawrotu głowy:

- Juicy Cherry
- Sweet Blueberry
- Paradise Peach
- Sunny Strawberry.

Zott Primo to jogurt naturalny bez cukru, który łaczy się ze słodkimi dodatkami. 

Generalnie nie lubiłam nigdy jogurtów naturalnych, jednakże owe przekonały mnie do siebie. Moim ulubionym stał się Zott Primo z brzoskwiniami. Jak dla mnie idelany smakowo. Moja curcia zaś polubiła wszystkie warianty z owocami. Natomiast synek wszystkie z musli. Znajomi i rodzina, którzy testowali razem ze mną w większości przypadków byli mile zaskoczeni jogurtami Zott Primo. Dostalam z 20-stu opinii tylko dwie negatywne. 

Polecam serdecznie! Zdrowo i smacznie :)










Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 










10 komentarzy:

  1. Ja tez sie dostałam do projektu , jednak jeszcze nie kupilam jogurtów ;) Jakos nie po drodze mi do sklepow gdzie mozna je kupic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko jeden sklep z całej listy w moim mieście. Udało się na szczęście :D

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam okazji ich spróbować, ale jak z owocami, to nie dla mnie. Czasami, ale to rzadkość - kupuje truskawkowe, innych nie lubie :)
    Do kampanii nie zgłaszałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, ja również dzięki portalowi TRND rozpoczęłam swoją przygodę z jogurtem naturalnym Zott z dodatkami :). Po spróbowaniu paru wariantów smakowych muszę powiedzieć że zdecydowanie jogurt z dodatkiem wiśni jest moim faworytem. Ogólnie bardzo zasmakowały mi dodatki owoców. Niestety dodatek musli jakoś nie przypadł mi do gustu. Musli jadłam oddzielnie i oddzielnie jogurt. Jest to bardzo ciekawa kampania w której można spróbować nowości na rynku. Dziękuję TRND – arcia25 :) #ZottNaturalnie #naturalniezmusli  #naturalniezowocami

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny skład jogurtu naturalnego – bo bez cukru. Natomiast w kubeczku z owocami jednak jest cukier. Jak dla mnie słodkość jest idealna - ale u mnie w domu je się bardzo mało cukru. Niektóre z osób z którymi rozmawiała dodawały miodu, aby smakołyk był jednak słodszy. W sumie bardzo ciekawa alternatywa dla przesłodzonych produktów mlecznych, polecam wszystkim osobom dbającym o zdrowie i pilnujących tego co jedzą. Trudno się jednak najeść zawartością kubeczka – to raczej miły przerywnik w ciągu dnia. #ZottNaturalnie, #naturalniezowocami/naturalniezmusli

    OdpowiedzUsuń