niedziela, 16 października 2016

"Recenzja nowosci Eden - Biedronka"

Dzięki Platforma Biedronka miałam przyjemność testowania propozycji Biedronki w związku z nowościami ich płynów Eden. Paczuszka, którą otrzymałam składała sie z czterech płynów:


1) Eden Blue Danuble 


Ten płyn testowałam jako pierwszy. I... Oceniam go jako najlepszy ze wszystkich. Gesty, zapachem przypomina niebieski Lenor. Po praniu zapach w dalszym ciągu intensywny. Po wysuszeniu również ubrania pachniały pieknie. Pranie zmiękczone pozytywnie. Jeśli on pojawi się w ofercie Biedronki z pewnością go zakupię. 

2) Eden Morning Blue



Ten płyn testowałam jako kolejny. Jeśli lubisz płyny do płukania o delikatnym zapachu, ten jest właśnie dla Ciebie. Dla mnie totalnie na nie. Lubię intensywne zapachy. Ten niestety nie spełnił moich oczekiwań. Pranie wysyszone prawie nie pachniało :( Jestem na nie!

3) Eden Blue Chiffon 


Konsystencja trochę rzadsza niz poprzednie płyny. Zapach ładny, po wypraniu intensywny, po wysuszeniu również. Jest wporządku, ale nie powala ;)

4) Eden Orazul Caps 


Konsystencja świetna, zapach ładny. Po wypraniu intensywny, po wysyszeniu również wporzadku, ale tak jak powyższy nie jest powalający. 

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 


6 komentarzy:

  1. Mi najbardziej przypadł do gustu Dan Blue i Chiffon.
    Ostatni ciekawy, ale mocny, a morning Blue nie jest zły ale całkiem nie w moim guście. Zapach to jednak kwestia bardzo indywidualna

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że mi nie było dane ich przetestować ... no mówi się trudno ... dziwne tylko, że każdy różny a kolor ten sam ... hmmm

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Ś to prawda kolor identyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubi jak pranie ładnie pachnie zaraz po praniu i po wyschnięciu :)

    OdpowiedzUsuń