poniedziałek, 10 października 2016

"Recenzja plastrów montażowych Tesa"

Dzięki Streetcom miałam okazję przetestować plastry montażowe Tesa.  


Paczka była spora. Ponadto znajdowało się tam kilka nieoczekiwanych niespodzianek:








Jako ambasadorka otrzymałam sporo produktów, dzięki temu mogłam podzielić się nie tylko z rodziną i znajomymi ale także z niektórymi z Was. Rozdawałam różne ilości do wypróbowania od 1 do 4 sztuk. Jeśli chodzi o opinie zdecydowana wiekszość testujących była zadowolona. Opinie potwierdzały, że plastry są trwałe, wygodne w aplikacji, przyjemne dla oczu, etetyczne. 

Moja opinia jest podzielona. Plastry są owszem przyjemne w aplikacji, trwałe i przyjemne dla oczu, estetyczne. Niestety jeśli chodzi o użycie ich w łazience nie wytrzymały. Pod wpływem pary, przy kompieli odpadły haczyki na nie przyklejone. Natomiast w pokojach sprawdziły się bardzo pozytywnie. Dzięki nim mogłam ziścić kilka pomysłów, które gdzies mi się w głowie kłębily ale nie miałam pomysłu jak je zrealizować. 





Jeśli chciałbyś/ abyś również mieć mozliwość testowania różnych produktów zapraszam do zarejestrowania się na Streetcom--------> https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/9afb74c7105ed434414ce2fbde4ca536

Zapraszam również serdecznie na Fan Page firmy Tesa <3 -----> https://web.facebook.com/tesa.polska/?fref=ts

Pozdrawiam
Wasza
Żoną być 

15 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze nie miałam takich plastrów ale kto wie może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo je lubię bo mogę wreszcie zrobić coś sama w domu bez pomocy męża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie ostatnio się zastanawiałam... czy to działa.

    OdpowiedzUsuń
  4. A wieszałaś jakieś obrazki? Bo ostatnio chciałam kupić te plastry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wieszałam ramkę porcelanowa , obrazki dzieci , różności . Działa ;)

      Usuń
  5. Niestety, już kilka opinii czytałam o tych plastrach, że nie wytrzymują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sprawdziły, ale półki bym na nie nie powiesiła tak jak w reklamach pokazują :P

      Usuń
  6. Muszę poszukać ich w Obi, bo przy dwójce małych dzieci co chwilę gdzieś coś przyklejam :)

    OdpowiedzUsuń