środa, 5 października 2016

"Recenzja zestawu do ciała Dermo Future Natural Spa"

Dzięki współpracy z Twoje Żródło Urody miałam przyjemość testować zestaw do pielęgnacji ciała Dermo Future Natural Spa.  


W skład zestawu wchodziły:

1) Regenerujący żel pod prysznic z ekstraktami z owoców leśnych:



Producent zapewnia, że :

- nawilża,
- pozostawia uczucie gładkiej skóry.

Zawiera nawilżające mikrokapsułki oraz posiada wartość ph odpowiednią dla skóry. 


2) Regenerujące masło do ciała z ekstraktami z owoców leśnych :


Producent zapewnia, że:

- wzmacnia naczyńka krwionosne,
- działa przeciwzapalnie,
- nawilża,
- zmiękcza.

Pielęgnuje skórkę dzięki mikrokapsułkami z witaminami.


Żel i balsam stosowałam przez ostatni tygodnie. Przyznam szczerze, że najbardziej urzekł mnie intensywny, piekny, przyjemny zapach. Jestem maniaczką cudownych zapachów, tak więc owy bardzo mi podpasował. Przede wszystkim dlatego, że nie tylko pachnie podczas kompieli ale również długo utrzymuje się na ciele. W kwestii nawilżenia również sprawdziły sie idelnie. Mam bardzo suchą skórę, ale zestaw Dermo Future poradził sobie z tym idelanie. Skóra nie dość, że nawilożona ipachnąca również cudowna w dotyku. 

Polecam w 100 %!!!

Polecam Fan page Dermo Future Precision , hdzie znajdziecie Państwo więcej informacji na temat nowości i nie tylko --------> https://web.facebook.com/dermofuture/?fref=ts

Pozdrawiam 
Wasza
Żoną być 





6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Link do produktu : http://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.dermofuture.pl%2Fpl%2Fzestawy%2Fnatural-spa%2F380-natural-spa-forest-fruits.html&h=yAQGG7yRz :)

      Usuń
  2. Uwielbiam żele które pięknie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń