środa, 23 listopada 2016

"Cafissimo - pierwsze wrażenia"

Długo oczekiwałam swojej pierwszej kampanii w Rekomenduj to. Kiedy pojawiła się ankieta na temat kawy bardzo się ucieszyłam, ponieważ jestem jej wielką fanką. W sumie bez niej nie działabym jak zwykle :P A wiecie, że ze mnie chodzące i żywe "ADHD". Na koniec ankiety okazało sie, że kampania oferuje nie tylko kawę ale również ekspres. Byłam w szoku :O W sumie nie wierzyłam, że mi sie uda. A jednak! Dostałam sie do najlepszej kampanii ever <3 
Chciałabym dzisiaj się z Wami podzielić pierwszymi wrażeniami. Tak więc, długo oczekiwałam przybycia kuriera. Może nie długo, ale z wielką niecierpliwością :D Tak i się pojawił :) 





W skład zestawu wchodzi Ekspres do kawy Tchibo Cafissimo oraz 150 kapsułek. Na razie nie zdradzę Wam smaków. Poznacie je przy następnym poście :) Moje pierwsze odczucia to ogromna radość. Taki prezent nawet mi się nie marzył :D Kampania rewelacyjnie zorganizowana! Teraz tylko zapraszam na kawki znajomych i rodzinkę :P 

Pierwszą kawkę jaką spróbowałam była Cafe Crema. Intensywny smak kawy, cudownie pobudza i daje kopa do działania. 



Kolejną po jaką siegnęłam była Black White. Z odrobiną mleka cudo w ustach. 



Testuję intensywnie a wręcz nie mogę się oprzeć :D Czekajcie na dalszą relację no i oczywiście tych co mogę #zapraszamnakawę <3 




10 komentarzy: