środa, 23 listopada 2016

"Pstrąg w piekarniku"

Ostatnio marzyłam o rybie w piekarniku… Chodziła za mną bardzo długo aż okazja się nadarzyła. Po pierwsze siorka załatwiła mi świeżą rybkę po drugie udało mi się natrafić nową folię aluminiową, której wcześniej nie miałam okazji próbować . A jak wiecie lubię odkrywać nowości :D Tym samym chciałabym Wam „sprzedać” łatwy przepis na rybkę z piekarnika J

Co potrzebujemy?


Przede wszystkim rybkę (na zdjęciu pstrąg) oraz folię aluminiową Stella. Czemu właśnie ona? Ponieważ śmiało mogę powiedzieć, że takiej jak ona drugiej nie ma. Jest mocna i gruba a nie jak „inne” rwące się w rękach. 


Potrzebne są jeszcze przyprawy wg uznania, masło oraz zioła, zielone, świeże, ja używam zawsze pietruszkę.

Co robimy?

1.     1.  Czyścimy rybę. Wyczyszczoną nacinamy z obu stron. 


2. W środek rybki wkładamy „zielone” i masło.


3.      Następnie nacieramy rybkę z obu stron przyprawą ( wg uznania )


4.    Następnie rozkładamy część folii Stella , smarujemy ją masełkiem, wkładamy i zawijamy rybkę.





5.    Rybkę wkładamy do piekarnika na 15-20 i pieczemy w 180 stopniach.


Pyszna, delikatna i cudownie chroniona przez folię aluminiową Stella nadaje się idealnie do zjedzenia. Mniam! Palce lizać.  Można zauważyć, że folia się nie zniszczyła podczas pieczenia i fajnie otoczyła rybkę na tyle by nie uległa spieczeniu. 

Smacznego J
              
Zachęcam do polubienia Fan Page Stella gdzie możecie znaleźć więcej cudownych kuchennych pomocników.









12 komentarzy:

  1. teraz tylko zdobyć najważniejsze 2 składniki i do dzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W sam raz dla taty na urodziny :) Uwielbia pstrągi! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dzieci uwielbiają ryby, chyba piątek będzie pod znakiem pieczonego pstrąga w piekarniku!

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze mniam :) kocham rybki a nie umiem ich przyrządać a to taie proste :) świetny przepis żonko narobiłaś smaka :) i z czym to pdałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat samą zjdadłam bo duża, ale można z ziemiaczkami, czy frytkami jak kto woli :)

      Usuń
  5. Uwielbiam pstrąga zarówno z piekarnika jak i z grilla. Sama przyrządzam w podobny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pstrąga :) ja właśnie robię z dużą ilością naci selera ;)

    OdpowiedzUsuń