poniedziałek, 21 listopada 2016

"Recenzja zestawu DF5 WOMAN przyspieszającej wzrost i zapobiegającej wypadaniu włosów Dermo Future Precision"

Dzięki współpracy z Twoje Źródło Urody miałam mozliwość testowania zestawu Dermo Future Precision , która przyspiesza wzrost i zapobiega wypadaniu włosów. Zestaw składał się z trzech kosmetyków:


1. Szampon przyspieszający wzrost i zapobiegający wypadaniu włosów z kompleksem rapidity NEW - 5 Her przyspieszający wzrost włosa, który zwieksza przenikanie substancji aktywnych do mieszka włosowego, co stymuluje szybszy wzrost włosa. Dzięki niemu cebulka włosowa jest wzmocniona. Szampon nawilża, dotlenia i łagodzi podrażnienia. Szampon uzupełnia witamina B5, która nawilża, wygładza i pogrubia włókna włosów, nadaje im połysk, ułatwia rozczesywanie, zapobiega rozdwajaniu się końcówek, dzięki czemu włosy łatwiej się rozczesują i nie elektryzują się. Podsumowując, szampon według producenta:
- przyspiesza wzrost włosów, 
- chroni przed nadmiernym wypadaniem,
- odbudowuje cebulki włosów, 
- działanie potwierdzone klinicznie, 
- przebadany dermatologicznie. 



2. Kuracja przyspieszająca wzrost i zapobiegająca wypadaniu włosów, z kompleksem rapidity NEW - 5 Her przyspieszającym wzrost włosa. Jest to według producenta specjalistyczny, innowacyjny preparat do włosów osłabionych, zniszczonych i wypadających. Kuracja zwieksza przenikanie substancji aktywnych do mieszka włosowego, co stymuluje szybszy wzrost włosa. Pobudza je do wzrostu i dotlenia skórę głowy. Uzywa się go raz dziennie nanosząc na suchą skórę głowy i lekko rozcierając opuszkami palców. Przez co najmiej 4 godziny od naniesienia preparatu nie można myć włosów. 





3. Suplement diety wspomagający szybszy wzrost włosów i zapobiegający ich wypadaniu, z kompleksem rapidity NEW - 5 Her przyspieszającym wzrost włosa. Zawierają skrzyp polny i biotynę, które odpowiadają za prawidłową budowę i wzrost włosa. Zestaw wzbogacony jest o niezbedne witaminy i mikroelementy. Stasuje się jedną kapsułkę dziennie. 



Kuracje stosowałam przez miesiąc. Była bardzo pozytywna w użytkowaniu. Szampon bardzo pozytywny. Ładnie pachniał, bardzo wydajny, i włosy po jego użytkowaniu były miękkie i fajne w dotyku. W kwestii serum mogę powiedzieć, iż jestem zadowolona. Jednakże jak na miesiąc codziennego stosowania było go za mało. Wystarczyło mi na 3 tygodnie. Sumplement diety również w porządku. Odpowiedni w aplikacji, po jedzeniu organizm przyjmował go dobrze. Jeeśli chodzi o efekty całej kuracji... W kwestii wzrostu włosów był on naturalny. 1 cm tak jak mam to zwyczajnie bez użycia czegokolwiek. Natpmiast jestem bardzo zadowolona w kwestii wypadania włosów. Dzieki całej tej kuracji problem z nadmiernym wypadaniem ustał. Dlatego w tej kwestii gorąco polecam! 

Taki cudowny zestaw możecie sobie skompletować TUTAJ

Polecam Wam bardzo serdecznie Fan Page na Facebooku Dermo Future Precision

Pozdrawiam 
Wasza
Żoną być 








10 komentarzy:

  1. Musze wypróbowac, ostatnio męczę się z wypadającymi włosami

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę znam od dawna i polecam równie gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim jedynym problemem jest przetluszczanie się włosów .Włosów mam za dużo , więc nie martwię się jak mi ich trochę wypadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ja z przetłuszczaniem problemów nie mam :P

      Usuń
  4. Nie słyszałam chyba o tej marce, ale najważniejsze, że się sprawdziła:)
    W sumie czesząc się czasami aż za dużo wypada tych włosów, zdecydowanie...

    Pozdrawiam oraz zapraszam na konkurs i proszę bardzo o kliknięcia, gdyż dostałam ofertę pierwszej współpracy:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/2016/11/zafulcom-review-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kochana. Używałam wielu kosmetyków tej marki i w zasadniczej większości są cudowne.

      Usuń
  5. moje to sie okropnie przetłuszczaja nie wiem normalnie masakra jaksas codziennie pasuje myc Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym temacie nie pomogę bo sama nie mam takiego problemu :/

      Usuń